کد خبر: ۹۲۸۵۸۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۵
ظریف به اجبار استعفا کرده است؟

واکنش ها به استعفای ظریف از دولت پزشکیان؛ ماجرا چیست؟

آذری جهرمی در واکنش به استعفای ظریف نوشت که چرا باید با خودتحریمی، ایران از خدماتش محروم شود؟  مینو خالقی نیز نوشت: «نمیدانم رئیس جمهور بر حضورش اصرار می‌ورزد یا نه؟ اما پاسخ این میزان تلاش و میهن دوستی این نبود!»
واکنش ها به استعفای ظریف از دولت پزشکیان؛ ماجرا چیست؟
آفتاب‌‌نیوز :

محمدجواد آذری جهرمی نوشت: شهادت می‌دهم که برای ایران از خود و خانواده‌اش گذشت؛ خار چشم صهیونیستهاست و آمریکا تحریمش کرد تا اثرگذاریش برای ایران را بکاهد؛ چرا باید با خودتحریمی، ایران از خدماتش محروم شود؟

حسام الدین آشنا نیز نوشت: «قانون کشور را از خدمات این افراد در مشاغل بالای دولتی محروم کرد؛ ۱. سفیران، دانشجویان، مأموران دولتی و کارآفرینانی که در برخی کشور‌های خارجی صاحب فرزند شده‌اند. ۲. ایرانیانی که در برخی کشور‌های خارجی متولد شده‌اند. این قانون قابل اصلاح است، اما آثار سرمایه‌سوز آن قابل جبران نیست.»

 مینو خالقی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب نیز نوشت: «دکتر ظریف دیشب برای گزینه پیشنهادی وزارت کشور جنگید و توفیقی نیافت. امشب اعلام عدم حضور در کابینه نمود تا مسئولیت انتخاب‌هایی که به او و کمیته‌ها ارتباطی نداشت بر دوشش نباشد. نمیدانم رئیس جمهور بر حضورش اصرار می‌ورزد یا نه؟ اما پاسخ این میزان تلاش و میهن دوستی این نبود!»

آذر منصوری رییس جبهه اصلاحات ایران نیز در توییتی نوشت: از اعلام کناره گیری جنابعالی بسیار متاسف شدم. زحمات بسیاری در انتخابات و همراهی با دکتر پزشکیان و نیز شورای راهبری متقبل شدید و به طور قطع حضور شما در ادامه نیز مزیت‌های بسیاری به خصوص برای پیگیری مطالبات مردم دارد. بمانید و ادامه دهید.

حمید رسایی نیز در واکنش به استعفای ظریف: مطابق ماده۲ قانون نحوه انتصاب اشخاص درمشاغل حساس، انتصاب اشخاص ذیل درپست‌های حساس (معاون رییس جمهور) ممنوع است: الف ـ کسانی که خود، فرزندان یا همسرشان تابعیت مضاعف دارند. چنین انتصابی ملغی واستمرار آن جرم تلقی شده. لطفا #استعفای_اجباری خودتان را مثل روغن ریخته نذر امامزاده نکنید.

این در حالی است که برخی نیز مدعی شده اند که استعفای ظریف بخاطر مخالفت وی با وزیر پیشنهادی برای وزارت کشور بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
باغبان پیر
|
France
|
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
17
2
آقای ظریف این دفعه اول تان نیست که استعفا میدهید . هیهات من استعفا ها !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
3
10
یعنی ظریف تا حالا ندونسته که او و ....کاره ای نیستند و در حد ... بازی اند؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
10
3
هیس هیچی نیس
از اول هم نبود
زین پس هم نخواهد بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
4
14
اگر طریف نیست ما هم نیستم طریف مصدق زمان است
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین