کد خبر: ۹۲۸۶۲
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۸۸ - ۱۳:۲۱

انبارلویی:‌ ترانه موسوی، ترانه‌ای برخاسته از موسوی بود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو حزب مؤتلفه اسلامی گفت: «موسوی، خاتمی و کروبی به هیچ وجه نمی‌توانند رابطه و وابستگی خودشان را با عوامل بیگانه و منافقین انکار کنند چرا که این مهم با ادله متعدد بر همگان به اثبات رسیده و محرز است».

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، محمد کاظم انبارلویی در گفت‌وگویی با ایرنا تاکید کرد: «مسئولیت تمام حوادث پس از انتخابات به میر حسین موسوی بر می‌گردد و او و اعوان و انصارش باید در این رابطه پاسخگوی ملت و تاریخ ایران باشند».

انبارلویی در پاسخ به نقش موسوی خویینی‌ها در آشوب‌ها و کودتای مخملی گفت: «مهم نیست که چه کسانی در پشت پرده فعالیت کرده‌اند مهم این است که میرحسین موسوی عامل ایجاد براندازی در کشور است».

وی اضافه می‌کند: «میرحسین موسوی به همراه مهدی کروبی و محمد خاتمی فریب سرویس‌های جاسوسی آمریکا و اسراییل را در خصوص کشته شدن ترانه موسوی خوردند».

وی گفت: «ترانه موسوی یک فرد نبود بلکه او ترانه‌ای برخاسته از موسوی بود که قصد داشت کشور را به آشوب بکشاند».

انبارلویی اضافه می‌کند: «دیگر دست این 3 تن برای ملت ایران رو شده است و ما شاهد برقراری آرامش در سطح جامعه هستیم و دولت مقتدر دکتر محمود احمدی‌نژاد نیز با صلابت و قدرت به کار خودش ادامه می‌دهد».

وی ادامه داد: «اقتدار و صلابت محمود احمدی‌نژاد به عنوان رییس دولت دهم در مذاکرات ژنو2 بر همگان به اثبات رسید. تمام جهانیان به اقتدار و کیاست دولت دهم در مذاکرات ژنو 2 پی بردند اما میر حسین موسوی؛ مهدی کروبی و محمد خاتمی نمی‌خواهند بر خواست و نظر ملت ایران سر تعظیم فرو بیاورند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین