کد خبر: ۹۲۸۶۶۶
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹

عکس| آرسنال آبی‌پوش شد!

آرسنال از پیراهن سومش برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس رونمایی کرد.
عکس| آرسنال آبی‌پوش شد!
آفتاب‌‌نیوز :

رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر انگلیس قرار است از جمعه همین هفته با برگزاری بازی منچستریونایتد و فولام آغاز شود و آرسنال هم قرار است در اولین دیدارش در فصل ۲۵-۲۰۲۴ روز شنبه در ورزشگاه خانگی‌اش در شهر لندن روبه‌روی ولورهمپتون به میدان برود.

این باشگاه پیش از دو پیراهن اول و دوم که قرار است در رقابت‌های فصل آینده در دیدارهای خانگی و بیرون از خانه به تن کند رونمایی کرده بود و دقایقی پیش تصاویر مربوط به پیراهن سوم این تیم که با همکاری آدیداس طراحی شده هم از سوی این باشگاه منتشر شد.

این پیراهن شب گذشته با انتشاری تصویری خاص از سوی آدیداس با حضور پاتریک ویرا در کنار ستاره‌های بزرگ دنیای فوتبال مانند زین‌الدین زیدان و ریو فردیناند و الکس دل پیرو به نمایش گذاشته شده بود و باشگاه آرسنال امروز به صورت رسمی از آن رونمایی و اعلام کرد که هواداران می‌توانند از همین امروز برای خرید آن اقدام کنند.

رنگ آبی خاصی که در این پیراهن به کار رفته، به همراه سورمه‌ای جذابی که برای طراحی آرم توپچی‌ها و آدیداس و تبلیغات روی پیراهن و همچنین روی یقه و آستین آن به چشم می‌خورد با استقبال هواداران و علاقه‌مندان به آرسنال روبه‌رو شده است و پیش‎‌بینی می‎‌شود که با فروش خوبی همراه باشد.

عکس| آرسنال آبی‌پوش شد!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین