کد خبر: ۹۲۸۶۶۸
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹

عکس| پیام احساسی ناهید کیانی به مردم ایران پس از تاریخ‌سازی در المپیک

ناهید کیانی پس از کسب مدال نقره المپیک پیامی احساسی در اینستاگرامش منتشر کرد.
عکس| پیام احساسی ناهید کیانی به مردم ایران پس از تاریخ‌سازی در المپیک
آفتاب‌‌نیوز :

ناهید کیانی تکواندوکار زن ایران در مسابقات المپیک پاریس توانست تاریخ سازی کند و برای اولین یک زن از کاروان ایران موفق شد به فینال راه پیدا کند و مدال نقره بگیرد.

کیانی در المپیک ۲۰۲۲ هم حضور داشت اما در دور اول مقابل کیمیا علیزاده شکست خورد و پس از حذف علیزاده او هم از گردونه مسابقات کنار رفت. اما این بار کیانی توانست در ثانیه‌های پایانی علیزاده را شکست دهد و تا فینال بالا برود. کیانی پس از کسب مدال نقره و قرار گرفتن روی سکوی المپیک در پستی اینستاگرامی نوشت:

سلام بر مردم خوب سرزمین زیبایم ایران.
ایرانی که از کودکی برای برافراشتن نام کهنش جنگیده‌ام، ایرانِ دخترکان جنوب، ایرانِ دامنهای رنگی شمال، ایرانِ قلبهای مهربان کوهستان، ایرانِ دستهای گرم کویر، ایرانِ آبی خلیج همیشه فارس…
امروز در واپسین روزهای مردادماه خوشحالی‌ام را از کسب مدال در آوردگاه بزرگی چون المپیک با همگی‌شما به اشتراک می‌گذارم و آرام در گوش مام وطنم زمزمه می‌کنم که :این مدال گوارای وجودت باد.
در سه سالی که گذشت لحظات تلخ و شیرین زیادی را تجربه کردم، افتادم، بی‌مهری‌ها کمرم را شکست، فروریختم، ناامید شدم …اما به یکباره ندایی در من حلول کرد به پاهایم انرژی دوباره بخشید و کمک کرد تا بلند شوم، به شانه‌های پدر و مادرم تکیه کردم و بلند شدم، دستان مربیان مهربانم را محکم گرفتم و بلند شدم، ناهید را در آغوش کشیدم و بلند شدم و برای این ناهیدِ تمام قد، تا آخرین نفس جنگیدم.
خوشحالم که تلاشهایم به ثمر نشست و عذرخواهم که مدالم خوشرنگترین نشد. امید به اینکه روزی دخترکی در روستایی از کشورم مدال مرا با انگشت نشان دهد و زمزمه کند که “ناهید توانست، من هم میتوانم “. آنجاست که زمزمه‌ی او بزرگترین دستاورد من در تمام زندگی‌ام خواهد بود

عکس| پیام احساسی ناهید کیانی به مردم ایران پس از تاریخ‌سازی در المپیک

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین