کد خبر: ۹۲۸۷۰۱
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۳

سرمربی پرسپولیس وارد عمل شد؛ گزینه اصلی گاریدو برای پست دفاع چپ «پرتغالی» است

سرمربی پرسپولیس طی روزهای اخیر چند بازیکن جدید معرفی کرده است.
سرمربی پرسپولیس وارد عمل شد؛ گزینه اصلی گاریدو برای پست دفاع چپ «پرتغالی» است
آفتاب‌‌نیوز :

بعد از منتفی شدن حضور یحیی عطیه الله و البته مبلغ بالای رضایتنامه ناگی مجارستانی، مدیران پرسپولیس به دنبال جذب گزینه دیگری برای پست مدافع چپ هستند.

تقریبا یک ماه پیش بود که اولین خبرها از پیشنهاد پرسپولیس به باشگاه سوچی روسیه برای انتقال یحیی عطیه‌الله مدافع چپ مراکشی منتشر شد. در این بین مذاکرات زیادی انجام شد ولی نتیجه ای در بر نداشت. با این حال کارلوس گاریدو سرمربی پرسپولیس روز شنبه چند نام جدید را پست دفاع چپ به مدیران باشگاه اعلام کرد تا دور جدید مذاکرات برای جذب مدافع چپ خارجی آغاز شود. 

 یکی از این گزینه ها رسانه ای شد ولی این بازیکن گزینه اصلی گاریدو نیست. پیگیری ها مشخص کرد که یک مدافع چپ ۳۴ ساله اسپانیایی به نام خوان کارلوس لوپز پرز ملقب به خوآنکار گزینه جدید گاریدو است. این بازیکن سابقه بازی در رئال زاراگوزا، گرانادا، براگا و… را دارد و فصل گذشته نیز در پاناتینایکوس یونان توپ زده است. ارزش وی در ترانسفر مارکت ۵۰۰ هزار یورو است اما گزینه اصلی سرمربی اسپانیایی چه کسی است؟

طبق شنیده‌ها یوری ریبیرو، جدیدترین گزینه پرسپولیس برای پست دفاع چپ است. این بازیکن ۲۷ ساله پرتغالی سابقه حضور در تیم ملی زیر ۲۱ سال پرتغال، بنفیکا و ناتینگهام فارست را در کارنامه دارد. این بازیکن ۱۷۸ سانتی متری که هم اکنون بازیکن آزاد است، ارزشی ۸۵۰ هزار یورویی در مارکت دارد و قیمت مناسبی برای پرسپولیس دارد.

گاریدو از سال ها قبل این بازیکن را می شناخت و نظر مثبتی روی او دارد و می خواهد این مدافع را به پرسپولیس بیاورد. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین