کد خبر: ۹۲۸۷۰۵
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲

آخرین خبر از سهمیه بازیکنان خارجی پرسپولیس در لیگ ۲۴

ایفمارک نظر نهایی خود را در مورد مصدومیت نبیل باهویی اعلام خواهد کرد
آخرین خبر از سهمیه بازیکنان خارجی پرسپولیس در لیگ ۲۴
آفتاب‌‌نیوز :

در اطلاعیه امروز سازمان لیگ هیچ اشاره‌ای به کم شدن سهمیه بازیکنان خارجی پرسپولیس نشده و تنها به نامه‌ای اشاره دارد که روز ۲۰ تیرماه به باشگاه پرسپولیس ارسال شده است. نامه ابتدایی که به باشگاه پرسپولیس به بازی نکردن نبیل باهویی و وحدت حنانوف اشاره شده بود و پس از این نامه نیز باشگاه پرسپولیس ادله خود را در مورد بازی نکردن این دو بازیکن در لیگ قبلی به فدراسیون ارائه داد.

به هر روی در شرایطی که در اطلاعیه امروز سازمان لیگ به کم شدن سهمیه بازیکنان خارجی پرسپولیس هیچ اشاره‌ای نشده برخی رسانه‌ها از کم شدن دو سهمیه خارجی پرسپولیس برای فصل آینده خبر دادند.

برهمین اساس باشگاه پرسپولیس همچنان امیدوار است تا دو سهمیه خارجی خود را بازگرداند. همان طور که پیش‌تر در خبرورزشی مورد بررسی قرار گرفت، این قانون شامل وحدت حنانوف که چند فصل قبل به پرسپولیس منتقل شد نمی‌شود، ضمن این که نبیل باهویی نیز مصدوم بوده است. 

در این ارتباط خبردار شدیم قرار است در مورد باهویی حکم نهایی را ایفمارک بدهد. اگر ایفمارک مصدومیت نبیل باهویی برای چند هفته را تایید کند، سازمان لیگ این سهمیه را به پرسپولیس برمی گرداند. اما اگر ایفمارک این سهمیه را تایید نکند، قطعا یک سهمیه از بازیکنان خارجی پرسپولیس برای لیگ ۲۴ کسر خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین