کد خبر: ۹۲۸۷۰۹
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۸

تراکتور برنده نقل و انتقالات است

هافبک اسبق استقلال گفت: در فصل نقل و انتقالات به نظر می‌رسد تراکتور تبریز، عملکرد بهتری داشت.
تراکتور برنده نقل و انتقالات است
آفتاب‌‌نیوز :

سیروس دین محمدی در مورد برنده فصل نقل و انتقالات گفت: از نظر من برنده تراکتور است؛ چون خریدهایش سر و صدای زیادی به پا کرده... البته باید وارد لیگ برتر شویم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد و کدام تیم موفق‌تر عمل کرده است.

او در مورد خرید‌های پرتعداد استقلال هم گفت: سوال من این است، استقلال کدام بازیکن ایرانی را گرفته؟ به نظر من، بین آن‌ها فقط رامین رضاییان درجه یک است. از خارجی‌ها زیاد شناختی ندارم و فقط شنیده ام یکی از آن‌ها در چلسی بازی می‌کرده است. قبلا هم گفتم باید فیلم خارجی‌ها را منتشر کنند تا ما ببینیم و کیفیت شان را بتوانیم مقایسه کنیم. خودم در بازی با جوبیلو ایواتا ژاپن در فینال جام باشگاه‌های آسیا، چند نفر را دریبل زدم و توپ را وارد دروازه کردم، وقتی مردم آن صحنه را می‌بینند کیفیت را متوجه می‌شوند. فکر می‌کنم در مورد بازیکنان خارجی هم همین اتفاق باید رخ بدهد.

دین محمدی می‌گوید درباره وضعیت جواد نکونام در استقلال گفت: به خود جواد هم گفتم که بهانه‌ای برای قهرمان نشدن وجود ندارد، چون هر بازیکنی که می‌خواسته را مدیران باشگاه برایش جذب کرده اند. هواداران یک بار حمایت می‌کنند و امسال فقط قهرمانی می‌خواهند. من در استقلال زندگی کرده ام، در این تیم حتی ممکن است دوم شوی، ولی مربی را برکنار کنند. امسال فقط برای هواداران قهرمانی پذیرفته است.

او در مورد شانس‌های قهرمانی هم گفت: می‌توانم بگویم استقلال، پرسپولیس، تراکتور و سپاهان شانس‌های اصلی قهرمانی هستند. من انتظار داشتم سپاهان خیلی بهتر باشد و با بازی که از این تیم دیدم، فکر می‌کنم ۳ تیم دیگر شرایط بیشتری داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین