کد خبر: ۹۲۸۷۱۰
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۹

جزییات ماجرای حضور گل محمدی در تهران؛ یحیی خودش مشکل را حل کرد؟

سرمربی فصل قبل پرسپولیس پس از چند روز حضور در تهران، امروز به اهواز برمی‌گردد.
جزییات ماجرای حضور گل محمدی در تهران؛ یحیی خودش مشکل را حل کرد؟
آفتاب‌‌نیوز :

چند روز قبل بود که یحیی گل محمدی با ترک تمرینات فولاد خوزستان، به تهران بازگشت و برخی این موضوع را نتیجه قهر او با مدیران باشگاه اعلام کردند. در این بین خبر بروز ابهام در راه عقد قرارداد این سرمربی نامدار با تیم اهوازی هم مطرح شد و به نظر اصلی‌ترین دلیل سفر یحیی به پایتخت هم همین موضوع بوده است.

گویا مشکلات گل محمدی برای حضور روی نیمکت فولاد از همان ابتدای تابستان مرتفع شده بود، اما به دلیل اینکه باشگاه این موضوع را پیگیری نکرد، قراردادی ثبت نشد. به همین خاطر هم وقتی مدیران فولاد وارد عمل شدند، دیگر دیر شده بود و به آن‌ها اعلام شد یحیی باید بار دیگر شخصا پیگیر رفع موانع باشد. سرمربی فصل قبل پرسپولیس هم دیروز و امروز در دو جلسه شرکت کرد و آنطور که شنیده می‌شود، خروجی آن مثبت بوده و مشکلات برطرف شده است. به همین دلیل یحیی امروز با پرواز ساعت ۱۷:۳۰ تهران را به مقصد اهواز ترک می‌کند تا در تمرین تیمش حاضر شود.

با این شرایط بعید به نظر می‌رسد دیگر مساله‌ای وجود داشته باشد و با پیگیری خود گل محمدی، اگر مشکل جدیدی به وجود نیاید قراردادش ظرف ۴۸ ساعت آینده به امضا خواهد رسید و او می‌تواند روی نیمکت فولاد خوزستان بنشیند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین