کد خبر: ۹۲۸۷۱۳
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۹

پرسپولیس زیر بار کم شدن سهمیه بازیکن خارجی نمی‌رود

وحدت هنانوف محل اصلی اعتراض باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ بابت کم شدن سهمیه بازیکنان خارجی این تیم است.
پرسپولیس زیر بار کم شدن سهمیه بازیکن خارجی نمی‌رود
آفتاب‌‌نیوز :

تمام اعتراض باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ کم کردن یک سهمیه از بازیکنان خارجی بابت به حد نصاب نرسیدن تعداد بازی‌های وحدت هنانوف در فصل قبل است. با وجودی که نبیل باهویی پس از آغاز لیگ به پرسپولیس اضافه شد و چند هفته ابتدایی را از دست داد و در مجموع تا نیم فصل ۸ بازی برای سرخ پوشان به میدان رفت و چند هفته هم مصدوم بود، ولی باشگاه پرسپولیس به نوعی پذیرفته که این بازیکن به حد نصاب موردنظر سازمان لیگ برای حضور در میدان نرسیده است. اما مدیریت باشگاه پرسپولیس به هیچ عنوان قبول ندارد که یک سهمیه هم بابت وضعیت فصل قبل وحدت هنانوف کم شود.

باشگاه پرسپولیس تاکید دارد که این قانون برای ورود بازیکنان با کیفیت به لیگ ایران است و در شرایطی که هنانوف همین حالا هم یک بازیکن ملی پوش آسیایی است چطور می‌توان کیفیت فنی او را زیر سوال برد. ضمن این که قانون حد نصاب بازی بازیکنان خارجی از فصل گذشته در فوتبال ایران به رسمیت شناخته شد، این درحالی است که هنانوف سه فصل قبل به پرسپولیس پیوسته و قانون عطف به ماسبق نمی‌شود. از این رو به دنبال دریافت پاسخی از سوی سازمان لیگ است که چرا و بر اساس چه استدلالی یک سهمیه بابت هم بابت بازی نکردن این بازیکن ملی پوش از سهمیه پرسپولیس کسر شده است.

به هر روی اعتراض باشگاه پرسپولیس روی این قضیه همچنان ادامه دارد و باید دید درنهایت سازمان لیگ در مورد سهمیه‌های بازیکنان خارجی برای پرسپولیس چه تصمیمی خواهد گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین