کد خبر: ۹۲۸۷۲۶
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۵

همه ماجرا‌های پرسپولیس در اراک؛ خوش یمن و بدیمن!

پرسپولیسی‌ها در شهر اراک فقط دو بار رنگ پیروزی را دیده اند.
همه ماجرا‌های پرسپولیس در اراک؛ خوش یمن و بدیمن!
آفتاب‌‌نیوز :

با توجه به اینکه حضور پرسپولیس و استقلال در دو ورزشگاه آزادی و تختی برای بحث میزبانی عملا منتفی شده و دو غول بزرگ پایتخت قرار شد در دو ورزشگاه خارج از خانه به مصاف حریفان خود بروند. سرخ پوشان تهرانی در نهایت مقرر شد در اولین هفته از رقابت‌های لیگ برتر دوره بیست و چهارم، در ورزشگاه امام خمینی اراک از تیم ذوب آهن میزبانی کرده و این استادیوم را به عنوان میزبان بازی‌های خانگی خود انتخاب کنند.

اما در این میان نکته قابل توجه به نتایج پرسپولیس در این استادیوم مربوط می‌شود. از روز دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ که پرسپولیس در هفته دوازدهم در استادیوم امام خمینی اراک برای اولین بار به مصاف آلومینیوم رفت تا آخرین باری که روز جمعه ۷ اردیبهشت امسال در جام حذفی مقابل اراکی‌ها صف آرایی کرد فقط و فقط به یک پیروزی در این استادیوم دست پیدا کرده اند. تنها بردی که روز ۴ شهریور ۱۴۰۱ و با نتیجه یک بر صفر و با تک گل میلاد سرلک به دست آمد.

البته پرسپولیس به جز رویارویی با آلومینوم، یک بازی نیز در روز هشتم دی سال ۱۴۰۰ و در هفته سوم لیگ برتر در ورزشگاه خالی از تماشاگر امام خمینی (ره) مقابل سپاهان انجام داد. بازی که پرسپولیس موفق شد با تک گل کمال کامیابی نیا به پرسپولیس برسد. از این رو اگرچه ورزشگاه اراک در دیدار‌های پرسپولیس و آلومینیوم به نفع تیم میزبان کار کرده و بدیمن است، اما برای پرسپولیس در تنها مصافی که مقابل سپاهان داشته خوش یمن و توام با پیروزی برای این تیم بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین