کد خبر: ۹۲۸۷۸۱
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۸

«محمود عباس» برای دیدار با پوتین وارد مسکو شد

«محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (دوشنبه) در سفری رسمی برای دیدار با مقامات روسیه وارد مسکو پایتخت این کشور شد.
«محمود عباس» برای دیدار با پوتین وارد مسکو شد
آفتاب‌‌نیوز :

محمود عباس امروز (دوشنبه) با ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه در مسکو دیدار و گفتگو خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، رهبران روسیه و فلسطین درباره همکاری‌های دوجانبه و وضعیت خاورمیانه با توجه به تشدید مناقشه فلسطین و اسرائیل به ویژه اوضاع نوار غزه گفتگو خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، پیش از این، میخائیل بوگدانوف معاون وزیر امور خارجه و نماینده ویژه روسیه در امور غرب آسیا و آفریقا اعلام کرده بود که «محمود عباس به‌زودی دیداری از مسکو به‌عمل خواهد آورد».

وی اظهار داشت: سازمان آزادیبخش فلسطین نماینده قانونی تمامی مردم فلسطین است. ما این روابط سازنده را ده‌ها سال است که توسعه می‌دهیم. این دیدار از نظر ادامه دیالوگ و همکاری در کلیه عرصه‌ها بسیار مهم است.

مقاومت فلسطین، در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغالگری و تجاوز رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و دیگر مناطق سرزمین‌های اشغالی، در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) گذشته عملیات «طوفان الاقصی» را علیه این رژیم آغاز کرد.

رژیم صهیونیستی جنگ ویرانگری را علیه نوار غزه آغاز کرده که منجر به شهادت بیش از ۳۹ هزار نفر، زخمی شدن بیش از ۹۱ هزار نفر، ناپدید شدن ۱۰ هزار نفر و نیز کوچ اجباری نزدیک به ۲ میلیون نفر از ساکنان این منطقه شده است.

باوجود این جنایت‌ها، رژیم صهیونیستی اعتراف کرده که پس از گذشت حدود ۱۰ ماه از جنگ، هنوز نتوانسته به اهداف خود از این جنگ یعنی نابود کردن جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست از نوار غزه برسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین