کد خبر: ۹۲۸۷۹۱
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۹

پشت پرده خروج علیرضا حیدری از برنامه زنده/ قهرمان سابق جهان ویدئو می‌دهد!

خروج علیرضا حیدری از یک برنامه تلویزیونی به شکلی عجیب جنجال بزرگی به وجود آورده است.
پشت پرده خروج علیرضا حیدری از برنامه زنده/ قهرمان سابق جهان ویدئو می‌دهد!
آفتاب‌‌نیوز :

شب گذشته در شبکه ورزش صداوسیما و در حاشیه پخش مراسم اختتامیه المپیک در صداوسیما اتفاق عجیبی رخ داد.

مجری برنامه از علیرضا حیدری پیشکسوت کشتی که همراه با حسین توکلی مهمانان برنامه بودند در مورد المپیک پاریس سوال کرد خاطره تلخ یا شیرینش از این رقابت چه بود که حیدری در پاسخ با اشاره به مسابقه ناهید کیانی و کیمیا علیزاده گفت از تماشای این مسابقه دلش گرفته است. او در ادامه به غربت و تنهایی علیزاده پرداخت و ابراز امیدواری کرد دیگر شاهد چنین صحنه‌هایی نباشیم. حیدری تاکید کرد که امیدوار است همه فرزندان ایران زمین در کشور خودشان بمانند.

دقایقی بعد، اما در کمال تعجب مجری برنامه روی آنتن زنده با علیرضا حیدری خداحافظی کرد و حیدری نیز بلند شد و از استودیو خارج شد. این اتفاق در حالی رخ داد که حسین توکلی دیگر مهمان برنامه پرسید «حیدری را به تنهایی می‌فرستید؟»

در نهایت حیدری بلند شد، با توکلی و دو مجری برنامه دست داد و از کادر خارج شد. از اینجا ببینید.

خداحافظی ناگهانی با حیدری روی آنتن زنده و عدم رعایت پروتکل‌های مرسوم هنگام خداحافظی با یک مهمان، یعنی قطع برنامه و پخش یک میان برنامه برای جابجایی مهمان باعث شد شائبه «اخراج» علیرضا حیدری مطرح شود. از دیشب تا همین حالا این اتفاق انبوهی از واکنش‌ها را در پی داشته است.

اما حاکی از آن است که مساله اخراج در کار نبوده و علیرضا حیدری کار داشته و باید آنجا را ترک می‌کرده است. یکی از نزدیکان قهرمان سابق کشتی جهان به خبرنگار اعتمادآنلاین گفت به دلیل حاشیه‌های سنگینی که این اتفاق به وجود آورده، حیدری قصد دارد تا ساعاتی بعد ویدئویی در این زمینه منتشر و توضیحاتی را ارائه کند.

حال باید دید توضیحات پیشکسوت کشتی در این زمینه شامل چه مواردی می‌شود. همچنین انتظار می‌رود صداوسیما نیز توضیحات قانع کننده‌ای در مورد این اتفاق و نحوه خداحافی با مهمان برنامه ارائه کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین