کد خبر: ۹۲۸۸۱۶
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۳

کربی: آمریکا برای حمله گسترده ایران به اسرائیل در هفته جاری آماده است

جان کربی سخنگو و هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا گفت که واشنگتن برای حملات گسترده ایران و گروه‌های مقاومت در خاورمیانه به اسرائیل در هفته جاری آماده است.
کربی: آمریکا برای حمله گسترده ایران به اسرائیل در هفته جاری آماده است
آفتاب‌‌نیوز :

کربی دوشنبه شب اظهار کرد که آمریکا آرایش نیرو‌های خود را در خاورمیانه تقویت کرده و همچون اسرائیل درباره حمله احتمالی با حمایت ایران نگران است.

وی به خبرنگاران گفت: نگرانی و انتظارات ما درباره زمان احتمالی آن با همتایان اسرائیلی خودمان مشترک است. ممکن است که این هفته باشد.

کربی افزود: ما باید برای آنچه که ممکن است مجموعه گسترده‌ای از حملات باشد، آماده باشیم.

وی همچنین گفت: روشن است که ما نمی‌خواهیم ببینیم که اسرائیل مجبور شود در برابر، حمله دیگری همانند آنچه که در ماه آوریل رخ داد، از خود دفاع کند. اما اگر این اتفاق رخ دهد ما به کمک به آن‌ها برای دفاع از خودشان ادامه خواهیم داد.

به گزارش ایرنا، اضطراب و آشفتگی روانی رژیم اسرائیل از پاسخ حتمی ایران به ترور شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و واکنش مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهید «فواد شکر» فرمانده ارشد خود روز به روز افزایش می‌یابد.

رادیو رژیم صهیونیستی اعتراف کرده است که بعد از ترور شهید هنیه نوعی انتظار همراه با ترس و وحشت صهیونیست‌ها را در برگرفته و آن‌ها هر لحظه منتظر پاسخ به این عملیات ترور هستند.

بر اساس این گزارش، سرویس‌های اطلاعات رژیم صهیونیستی هم تلاش می‌کنند تا با کمک متحدان خود نوع، هدف و زمان انجام حمله را به دست آورند.

رادیو رژیم صهیونیستی با اشاره به خلوتی خیابان‌ها و نگرانی‌هایی که در چهره تک تک صهیونیست‌ها موج می‌زند، آن را شبیه به شرایط دوره کرونا توصیف کرده است.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین از مختل شدن حرکت گذرگاه‌ها و فرودگاه‌ها و لغو بسیاری از پرواز‌ها و سردرگمی مسافران سخن می‌گویند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین