کد خبر: ۹۲۸۸۶۲
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۵

جنگ داخلی برای دو پست جذاب پرسپولیس

یکی از رقابت‌های جذاب این فصل مربوط به پست مدافع میانی در پرسپولیس خواهد بود.
جنگ داخلی برای دو پست جذاب پرسپولیس
آفتاب‌‌نیوز :

پستی که در حال حاضر دو ملی‌پوش در پرسپولیس دارد و یکی دیگر نیز به عنوان یکی از ملی‌پوشان باسابقه بعد از پایان دوران مصدومیت از انگیزه زیادی برخوردار است.

پرسپولیس خود را با اهداف تاکتیکی خوان کارلوس گاریدو مهیای اولین جدال فصل و برابر ذوب آهن خواهد کرد. دیداری که البته هنوز مشخص نیست چه نفراتی شانس حضور در ترکیب اصلی را خواهند داشت. گاریدو در دیدار‌های تدارکاتی این تیم بار‌ها خط دفاعی تیمش را با تغییر همراه کرد و اکنون باید دید در نهایت کدام بازیکنان یکی از رقابتی‌ترین پست‌ها را در اولین جدال از آن خود خواهد کرد و فرصت حضور در ترکیب اصلی را به دست خواهد آورد.

گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان و فرشاد فرجی چهار مدافع میانی مدعی حضور در ترکیب اصلی هستند که قاعدتا به دو نفر از آن‌ها تنها فرصت خواهد رسید. گمانه‌زنی، اما برای این پست زیادی است و سرمربی اسپانیایی در جدال‌های تدارکاتی بار‌ها ترکیب تیمش را دچار تغییر کرد تا حتی بازیکنان هم متوجه نشوند شانس بالایی خواهند داشت یا خیر.

گئورگی گولسیانی دیرتر از دیگر نفرات به اردوی پرسپولیس اضافه شد، اما با تجربه حضور در یورو و نمایشی موفق در ترکیب تیمش امیدوار است که شانس همراهی در ترکیب اصلی را بعد از تجربه همکاری با سومین سرمربی در این تیم از آن خود کند.

مرتضی پورعلی‌گنجی نیز بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت خیلی زود به تمرینات گروهی اضافه شد و در دیدار‌های تدارکاتی تیم نیز حضوری فعال داشت تا آمادگی خود را حتی برای بازگشت دوباره به تیم ملی نیز اعلام کند.

حسین کنعانی‌زادگان نیز مدافعی غیرقابل چشم پوشی در ترکیب پرسپولیس محسوب می‌شود که در حال حاضر تنها ملی‌پوش ایرانی باقی مانده برای رضا درویش هم محسوب می‌شود. او نیز در دیدار‌های تدارکاتی توانست فرصت بیشتری از گاریدو دریافت کند و نکته جالب توجه اینکه بیشتر فرشاد فرجی را به عنوان زوج دفاعی در کنار خود دید. مدافع مازنی پرسپولیس که قرارداد خود را بدون پیش شرطی با پرسپولیس تمدید کرد، علی‌رغم فشار و هجمه‌ای که متحمل شده، امیدوار است بتواند نظر گاریدو را جلب کرده و از حیث فنی انتظارات این مربی را برآورده کند.

باید دید در نهایت برای دیدار مقابل ذوب آهن گاریدو چه برنامه‌ای برای قلب دفاعی تیمش خواهد داشت و از کدام بازیکنان در این پست حساس سود خواهد برد.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین