کد خبر: ۹۲۸۹۳
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۸۸ - ۱۰:۱۰

اطلاعیه اعتدال و توسعه در پی عملیات تروریستی در شهرستان سرباز

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حزب اعتدال و توسعه در پی حادثه تروریستی روز یکشنبه در شهرستان سرباز استان سیستان و بلوچستان و شهادت جمعی از هم‌وطنانمان در این حادثه، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به‌گزارش گروه سیاسی آفتاب، متن این اطلاعیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر شهادت جمعی از سرداران عالی مقام سپاه اسلام و بزرگان غیرنظامی استان سیستان و بلوچستان و به‌ویژه سردار رشید جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، سردار نورعلی شوشتری بار دیگر عطر شهادت را در فضای کشور جاری ساخت و در عین حال موجب تأثر و تاسف عمیق شد.

بی‌تردید این جنایت تروریستی نشان از عمق کینه دشمنان نسبت به اسلام و انقلاب اسلامی دارد. دشمنانی که وقتی ضعف‌های بنیادین خود را در مواجهه با همدلی وحدت‌بخش دنیای اسلام می‌بینند چاره‌ای جز کوبیدن بر طبل اختلافات و به تبع آن به شهادت رساندن فرزندان غیور این ملت نمی‌بینند تا از این طریق اندکی از عقده‌های چندین ساله‌شان نسبت به نظام اسلامی ایران را بگشایند.

مردم غیورسیستان و بلوچستان در طول سه دهه استقرار نظام اسلامی ثابت کرده‌اند که علی‌رغم تعدد قبایل و فرقه‌های مذهبی نسبت به زندگی زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و برای تقویت وحدت و همدلی تلاش کرده و خواهند کرد.

حزب اعتدال و توسعه ضمن تسلیت شهادت سرداران سپاه پاسداران، جمعی از بزرگان و صاحب‌نظران عرصه وحدت مسلمین در حادثه تروریستی شهرستان سرباز، از مردم و همه مسئولان مربوطه می‌خواهد که با هوشیاری مضاعف این توطئه را نیز همانند دیگر توطئه‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران خنثی نمایند تا دشمنان مایوس‌تر و دوستان امیدوارتر از همیشه شوند و نگذارند عاملان این فاجعه تروریستی احساس امنیت کنند و احیانا خیال خام تکرار چنین جنایاتی را در سر بپرورانند که زیبنده امت اسلام و ملت ایران نیست.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
حزب اعتدال و توسعه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین