کد خبر: ۹۲۸۹۸۱
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۱

گروه بلاتکلیفان فوتبال ایران در قرق استقلالی‌ها!

در حالی از پنجشنبه لیگ برتر آغاز می‌شود که تعداد زیادی از ستاره‌های سرشناس فوتبال ایران بدون تیم هستند.
گروه بلاتکلیفان فوتبال ایران در قرق استقلالی‌ها!
آفتاب‌‌نیوز :

حالی که تنها دو روز تا شروع بیست و چهارمین دوره لیگ برتر باقی مانده است فعالیت تیم‌ها در بازار نقل و انتقالات تابستانی همچنان ادامه دارد و تیم‌ها سعی دارند با جذب بازیکنان مد نظرشان نقاط ضعف خودشان را برطرف کنند. خیلی از تیم‌ها هنوز تکمیل نیستند و البته تعداد زیادی از بازیکنان هم یا بدون تیم هستند و یا اگر با تیمشان قرارداد دارند، در بلاتکلیفی به سر می‌برند و آینده‌ای نامشخص دارند.

در بین بازیکنان بدون تیم و بلاتکلیف فوتبال ایران نام ستاره‌های سرشناسی به چشم می‌خورد که هر کدام از آن‌ها زمانی در تیم‌های بزرگی بازی می‌کردند و خیلی از تیم‌ها برای جذب این ستاره‌ها با یکدیگر رقابت می‌کردند. حالا این نفرات بدون تیم هستند و مشخص نیست چه آینده‌ای دارند.

ارسلان مطهری، عارف غلامی، جعفر سلمانی سه ستاره سابق استقلال که هر کدام سابقه حضور در تیم ملی را هم دارند، بدون تیم هستند و مشخص نیست فصل پیش رو را در کدام تیم به میدان خواهند رفت. طالب ریکانی کاپیتان محبوب صنعت نفتی‌ها دیگر بازیکن بدون تیم است که هنوز مقصد بعدی خود را مشخص نکرده است.

منتظر محمد هافبک عراقی استقلال با وجود داشتن قرارداد با این تیم در تمرینات شرکت نمی‌کند و در لیست مازاد قرار گرفته است و مشخص نیست این بازیکن برای کدام تیم بازی خواهد کرد.

رشید مظاهری، علیرضا حقیقی، محسن فروران و محمد حسین مرادمند هم از دیگر ستاره‌های بدون تیم و بلاتکلیف فوتبال ایران هستند. نکته جالب این لیست حضور تعداد زیادی از بازیکنان استقلالی است که در نوع خودش جالب توجه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین