کد خبر: ۹۲۹۰۳۴
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۱

رافت: در فوتبال ایران فقط قرارداد‌ها حرفه‌ای است؛ بازیکنان با کیفیت کم شده‌اند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: لیگ برتر ایران کیفیت فنی مناسبی ندارد و از لحاظ زیر ساخت‌ها نیز حرفی برای گفتن وجود ندارد. در فوتبال ما فقط قراردادها حرفه‌ای بسته می‌شود.
رافت: در فوتبال ایران فقط قرارداد‌ها حرفه‌ای است؛ بازیکنان با کیفیت کم شده‌اند
آفتاب‌‌نیوز :

پایان رافت در خصوص وضعیت نقل‌وانتقالات باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: باشگاه توانسته بازیکنان خوبی جذب کند. هرچند بازیکنان مطرحی هم جدا شده‌اند، اما معتقدم امسال نیز با نفراتی که داریم، شانس‌مان برای قهرمانی زیاد است. تنها مشکل تیم، نبود یک دفاع چپ خوب است که امیدوارم در این پست نیز یک بازیکن مطرح جذب شود.

وی افزود: متاسفانه در لیگ ایران، کمبود بازیکن باکیفیت داریم و به همین دلیل سرمربی تیم پرسپولیس به دنبال بازیکن خارجی است.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد نبود ورزشگاه‌های استاندارد برای آغاز لیگ برتر، گفت: متاسفانه این مشکل سال هاست که وجود دارد و ورزشگاه‌های استاندارد نداریم. ورزشگاه نقش جهان نیز همه شاهد بودیم بی‌کیفیت‌ترین زمین چمن حال حاضر را دارد. لیگ برتر ایران بی‌کیفیت است و برای هیچ‌کس فرقی نمی‌کند چه زمانی بازی‌ها شروع می‌شود.

رافت درباره حضور VAR در آغاز رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، یادآور شد: چند سالی است کشور‌های دنیا به VAR مجهز هستند و من هم از مسئولان فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنم که توانستند VAR را به کشور بیاورند.

وی در خصوص مشخص شدن برنامه بازی‌های پرسپولیس در لیگ، خاطرنشان کرد: برای پرسپولیس فرقی نمی‌کند با چه تیمی بازی می‌کند، چون باید در آخر لیگ، قهرمانی را به دست بیاورد. امیدوارم بازیکنان به حریفان فکر نکند و فقط با ذهنیت برد وارد زمین شوند که بتوانند دل هواداران را خوشحال کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین