کد خبر: ۹۲۹۰۶۳
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۰

عیار منتقدان چه زود عیان شد!

دوستانِ ایام تبلیغات و کاملا مدافعِ مردم، واقعا الفبای سیاست را کجا آموخته‌اید که هنوز نمی‌دانید در چه شرایطی هستیم، تاریخ را نمی‌دانید، نمی‌دانید در مردادماه هزار و چهارصد و سه هستیم و از عمر مجلس چند سال دیگر مانده، ارکان نظام را نمی‌شناسید. اطلاعی از نحوه‌ی رأی اعتماد گرفتن ندارید. گلوگاه‌های گذر و حتی انتخاب وزرای پیشنهادی را نمی‌دانید. از رویه آقای پزشکیان مطلع نیستید که شعار و منش و روشش این است که اهل دعوا نیست.
عیار منتقدان چه زود عیان شد!
آفتاب‌‌نیوز :

لیست پیشنهادی کابینه آقای پزشکیان مشخص و معرفی شد. 

بیچاره مملکتی که هر کسی در پی سهم‌خواهی فکر و عقیده خویش است. در این مقام با مخالفان عقیدتی و سلیقه‌ای ایشان کاری ندارم، دلم تمام قد از دست دوستان، موافقان و مدافعین ایشان انگشت به دهان ماند. چه زود عیار خویش را عیان کردند. یکی ابراز تأسف کرده، دیگری طلب توضیح با چاشنی توبیخ کرده، آن دیگری متاسف شده از آن همه تلاشی که شب انتخابات کرده و دست آخر عده‌ای هم عنان از کف داده، که آی مسعود هم به جایی رسید و مردم را فراموش کرد.

آقای مسعود پزشکیان چه کار سختی داری میان این جماعتِ مدافعِ پرمدعا و کم طاقت و زیاده‌خواه.

دوستانِ ایام تبلیغات و کاملا مدافعِ مردم، واقعا الفبای سیاست را کجا آموخته‌اید که هنوز نمی‌دانید در چه شرایطی هستیم، تاریخ را نمی‌دانید، نمی‌دانید در مردادماه هزار و چهارصد و سه هستیم و از عمر مجلس چند سال دیگر مانده، ارکان نظام را نمی‌شناسید. اطلاعی از نحوه‌ی رأی اعتماد گرفتن ندارید. گلوگاه‌های گذر و حتی انتخاب وزرای پیشنهادی را نمی‌دانید. از رویه آقای پزشکیان مطلع نیستید که شعار و منش و روشش این است که اهل دعوا نیست. مطلع نیستید همیشه هنر نیست که بگوییم بگذارید هزینه رد وزراء کابینه را مجلس بپردازد نه دولت. اتلاف وقت و رفت و برگشت و دوباره وزیر پیشنهاد دادن را در نظر نمی‌گیرید. به خدا اگر یک لحظه فقط یک لحظه غرق آرمان‌ها و موهومات خویش نمی‌شدید، نه تنها پزشکیان را توبیخ نکرده که تکریم دوچندان هم می‌کردید. بله نقد کنید، اما نه با این حجمِ غفلت از شرایط، نه با این شروع طوفانی و احساسی، نه با این استدلال‌های آبکی.

ما از آقای مسعود کارآمدی می‌خواهیم نه اینکه آذری جهرمی کجا باشد و فلانی کجا نباشد، که اگر چنان نشود کارمان نمی‌شود. من دسترسی خاصی به آقای ظریف که خیلی دوستش هم دارم ندارم، تنها توانستم زیر پست اینستاگرامی صفحه ایشان بنویسم «به تصمیم‌تان احترام می‌گذاریم، اما به ما هم حق دهید ناراحت باشیم».

اگر قرار است از این مجلس با این چینش مشخص رای اعتماد گرفته شود و وقتی تلف نشود، بهترین کار (نه بی نقص‌ترین کار) همین لیست پیشنهادی آقای پزشکیان است. دوستان دغدغه‌مند منتظر بمانند و ببینند ایام رای اعتمادگیری از مجلس شورای اسلامی چقدر با سورپرایز‌های (شگفتانه‌های) یکی یکی مواجهه می‌شویم.

عیار سیاستمدار فقط به علم سیاست دانی او نیست، به در کدام جبهه ایستادن و چه رایی در چه زمانه‌ای اختیار کردن هم است!

عمر با عزت‌تان مستدام

دکتر وهاب آریان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین