کد خبر: ۹۲۹۳۷۲
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۲

اولین حرکت مهدی تاج پس از ماجرای استقلال و پرسپولیس؛ تأسیس کمیته ویژه عذرخواهی!

رئیس فدراسیون فوتبال در شرایطی از استقلالی‌ها به خاطر حوادث هفته آخر لیگ فصل گذشته عذرخواهی کرد که پرونده آن ماجرا از مدت‌ها قبل مختومه شده است.
اولین حرکت مهدی تاج پس از ماجرای استقلال و پرسپولیس؛ تأسیس کمیته ویژه عذرخواهی!
آفتاب‌‌نیوز :

عذرخواهی رئیس فدارسیون فوتبال از استقلال باعث واکنش‌های متفاوتی شده است. استقلالی‌ها بابت پوزش مهدی تاج از این مساله استقبال و پرسپولیسی‌ها هم طبعا به او حمله کردند. نکونام متعاقب حرف‌های تاج، اعلام قهرمانی کرد! جلال حسینی به همین دلیل، از رئیس فدراسیون گلایه داشت و در نتیجه، عذرخواهی تاج از استقلال پیش از آغاز رقابت‌های لیگ ۲۴، به محل مناقشه تبدیل شد.

بدون واکاوی آخرین هفته رقابت‌های لیگ فصل گذشته که پرونده آن بسته شده و به تاریخ پیوسته، باید بگوییم مسائل مبهم زیادی وجود دارد که مدیران ورزش کشور، می‌توانند جنبه‌های پوزش خواهی آن را بررسی کنند. چون اگر قرار به عذرخواهی باشد، باید به خاطر وضعیت تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا، از مردم عذرخواهی کنیم یا به خاطر تداوم ۵۰ سال ناکامی تیم امید برای صعود به المپیک، صادقانه از فوتبالدوستان پوزش بطلبیم.

آنچه در پرونده فساد فوتبال وجود دارد، بی گمان بحث برانگیز است؛ ماجرایی که تا برکناری رئیس کمیته داوران پیش رفت و حکایت‌های زیادی به وجود دارد؛ جنبه عذرخواهی در این مورد خاص را باید خیلی جدی بگیریم. از همه مهمتر اینکه در آستانه برگزاری بازی‌های لیگ، پایتخت ایران فاقد ورزشگاه است! از اینکه در حال حاضر تهران ورزشگاه ندارد و پرسپولیس و استقلال در شهر‌های دیگر سرگردان شده اند باید به شدت شرمنده باشیم! این داستان هم جای یک عذرخواهی سنگین و طولانی دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال اگر بخواهد وقتش را صرف این مسائل کند، بی تردید باید به صورت تمام وقت از دیگران پوزش بخواهد...

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین