کد خبر: ۹۲۹۳۷۴
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸

تصادف مرگبار یک کامیون با ۱۱ خودرو در خیابان استخر تهران+ عکس

پلیس راهور تهران از وقوع تصادف مرگبار یک کامیون با ۱۱ دستگاه خودرو در خیابان استخر خبر داد.
تصادف مرگبار یک کامیون با ۱۱ خودرو در خیابان استخر تهران+ عکس
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ فیروز کشیر در تشریح جزئیات تصادف مرگبار خیابان استخر به خبرگزاری فارس گفت: مقارن ساعت۷:۴۰ صبح در مسیر شمال به جنوب خیابان استخر یک دستگاه کامیون حمل بار سنگ نمای ساختمان با توجه به شیب تند خیابان متاسفانه با ۱۱ دستگاه وسیله نقلیه پارک شده برخورد کرده و در انتها به یک باب مغازه و یک ساختمان مسکونی دو طبقه می‌خورد که کل دیوار ساختمان فرو می‌ریزد.

معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در نهایت کامیون بین یک درخت تنومند و دیوار ساختمان متوقف می‌شود. در این حادثه یک شهروند جان باخته و ۴ نفر مصدوم شدند.  در حال حاضر در محدوده شمال به جنوب و جنوب به شمال خیابان استخر تردد وسایل نقلیه ممنوع و به همین منظور محدودیت ترافیکی اعمال شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز گفت: این حادثه که صبح پنجشنبه رخ داده چهار مصدوم و یک نفر جان‌باخته برجای گذاشته است.

به گزارش ایرنا، جلال ملکی روز پنجشنبه در تشریح این حادثه افزود: این حادثه ساعت ۷ و ۲۵ دقیقه صبح امروز در خیابان استخر مقابل بوستان دهم رخ داده است که با اطلاع از آن بلافاصله سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه ۲ دستگاه جرثقیل امدادی و خودرو‌های پشتیبان به محل اعزام شده‌اند. در این حادثه سه مرد و یک دختر سه ساله به شدت مصدوم شدند و یک زن نیز جان خود را از دست داده است. به نظر می‌رسد راننده تریلر مصدوم شده باشد و امیدواریم که جان خود را از دست نداده باشد.  پس از وقوع حادثه و اطلاع به سازمان آتش‌نشانی، در مدت چهار دقیقه آتش‌نشانان به محل رسیدند و اقدام به امدادرسانی و نجات مصدومان این تصادف کرده‌اند.
 
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: این تریلر همزمان با تصادف ۱۱ خودرو و ۲ ساختمان در طبقه همکف چند مغازه کنار محل تصادف نیز برخورد کرده و بار سنگ آن نیز در همان مکان تخلیه شده است. هنوز علت و چگونگی رخداد حادثه مشخص نیست که تریلر با خودرو‌های در حال حرکت برخورد کرده و یا آنکه این خودرو‌ها در محل حادثه و در حاشیه خیابان پارک بوده‌اند، اما به شدت آسیب دیده‌اند و اکنون یک خودرو همچنان زیر تریلر محبوس است که امیدواریم سرنشینی در آن نبوده باشد. اکنون خودرو‌ها به محل امن انتقال داده شده‌اند و نیرو‌های امدادی در حال خارج کردن خودرو از زیر تریلر هستند.

علت حادثه در دست بررسی است

معاون اجتماعی راهور تهران بزرگ هم دراین باره گفت: علت دقیق حادثه در دست بررسی کارشناسان است که متعاقبا اعلام خواهد شد.

سرهنگ فیروز کشیر افزود: در این حادثه یک دستگاه کامیون دانگ فنگ کفی حمل بار سنگ نمای ساختمان در محور بزرگراه بابابی به سمت استخر جنوب در حرکت بوده است که با توجه به شیب تند خیابان، با ۱۱ خودرو در حال پارک برخورد کرده است. این کامیون پس از برخورد با خودرو‌های مذکور با یک ساختمان ۲ طبقه برخورد کرده بطوریکه دیوار آن را فرو ریخته است و در انتها میان یک اصله درخت تنومند و دیوار متوقف شده است.

تصادف مرگبار یک کامیون با ۱۱ خودرو در خیابان استخر تهران+ عکس

تصادف مرگبار یک کامیون با ۱۱ خودرو در خیابان استخر تهران+ عکس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین