کد خبر: ۹۲۹۴۵۱
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹

مدافع پرسپولیس در مسیر جدایی!

محمدمهدی احمدی مدافع چپ پرسپولیس احتمالا از این تیم جدا خواهد شد.
مدافع پرسپولیس در مسیر جدایی!
آفتاب‌‌نیوز :

درحالی که فصل جدید فوتبال ایران از امروز شروع می‌شود، هنوز نقل و انتقالات تیم‌ها به پایان نرسیده و پرسپولیس به عنوان مدافع عنوان قهرمانی هنوز درگیر نقل و انتقالات است. قرمز‌ها بعد از جدایی عبدالکریم حسن به شدت به دنبال جذب یک مدافع چپ خارجی هستند. آن‌ها وحید امیری، محمد مهدی احمدی و عرفان ملاپور جوان را در این پست در اختیار دارند، ولی می‌خواهند در روز‌های باقی مانده یک مدافع چپ خارجی به خدمت بگیرند. 

محمدمهدی احمدی که دو سال پیش با نظر یحیی گل محمدی پرسپولیسی شد، نتوانست خیلی فرصت بازی کردن را پیدا کند. او خیلی زود و بعد از یک نیم فصل حضور در پرسپولیس راهی تیم سابقش شد تا برای نفت مسجد سلیمان به صورت قرضی بازی کند. بعد از پایان مدت زمان قرارداد قرضی، احمدی دوباره به پرسپولیس برگشت تا شانسش را برای حضور در ترکیب این تیم امتحان کند. تلاش این بازیکن جوان در این خصوص بی فایده بود و یحیی فرصت زیادی به این بازیکن نداد. او تنها در چند بازی به صورت بازیکن جانشین به میدان رفت و در یک بازی هم فیکس بود. با آمدن اوسمار هم شرایط این بازیکن تغییری نکرد و احمدی کمتر مورد استفاده قرار گرفت. 

هرچند این بازیکن در اردوی ترکیه هم حاضر بود و همراه پرسپولیسی‌ها راهی اراک شد، با این حال با توجه به جذب یک مدافع چپ، احمدی از پرسپولیس جدا خواهد شد. مدافع چپ قرمز‌ها طی روز‌های اخیر مذاکراتی را با چادرملو انجام داده و در صورت توافق نهایی احتمالا راهی این تیم خواهد شد. چند تیم دیگر لیگ برتری هم برای جذب این بازیکن تلاش کردند، ولی شانس چادرملو برای جذب مدافع پرسپولیس بیشتر از سایر تیم هاست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین