کد خبر: ۹۲۹۴۹۲
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۴

سرنوشت تلخ برای اولین گلزن استقلال مقابل شمس آذر!

بازیکنی که اولین گل استقلال در تاریخ رویارویی‌های این تیم مقابل شمس آذر را زد، سرنوشت بسیار تلخی پیدا کرد.
سرنوشت تلخ برای اولین گلزن استقلال مقابل شمس آذر!
آفتاب‌‌نیوز :

استقلال بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر را با جدال مقابل شمس آذر در قزوین استارت خواهد زد. تیمی که در لیگ بیست و سوم اولین حضور خود در عرصه مذکور را تجربه کرد و به عنوان یک تیم تازه وارد نتایج خوبی هم گرفت.

استقلال و شمس آذر اولین مسابقه تاریخ خود در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر را آبان ماه پارسال به میزبانی قزوینی‌ها برگزار کردند و دو تیم در نهایت با مساوی ۲ بر ۲ کار را به پایان رساندند، اما بازیکنی که نخستین گل استقلال مقابل شمس آذر و در واقع اولین گل در تاریخ بازی‌های لیگ برتری این دو تیم را به ثمر رساند، متاسفانه سرنوشت بسیار تلخی پیدا کرد. در آن بازی کوین یامگا مهره خوش اخلاق استقلال توانست دروازه شمس آذر را در دقیقه ۲۵ از روی نقطه پنالتی باز کرده و ضمن اینکه آبی پوشان را با یک گل جلو انداخت، اولین گل در دیدار‌های لیگ برتری دو تیم را هم به نام خود ثبت کرد.

 کوین در مقطع مذکور یکی از بهترین بازیکنان استقلال بود، اما چندی پس از انجام جدال مذکور و هنگامی که نیم فصل اول لیگ بیست و سوم به پایان رسیده بود، در جریان تمرینات استقلال به شدت مصدوم شد طوری که هنوز به زندگی عادی برنگشته و متاسفانه شاید تا آخر عمر از نظر بینایی مشکل داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین