کد خبر: ۹۲۹۴۹۳
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۲

گوستاوو بلانکو بازی اول استقلال را از دست داد

گوستاوو بلانکو به دلیل مشکلات مربوط به قراردادش نمی‌تواند استقلال را برابر شمس آذر همراهی کند.
گوستاوو بلانکو بازی اول استقلال را از دست داد
آفتاب‌‌نیوز :

رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی از امروز آغاز می‌شود که هنوز برخی تیم‌ها از جمله استقلال، نتوانسته‌اند که قرارداد تمامی بازیکنان خود را به ثبت برسانند. آبی‌ها در شرایطی از عصر چهارشنبه راهی هیئت فوتبال شدند که یکی از بازیکنان کلیدی این تیم بازی فردا را از دست داده است.

گوستاوو بلانکو آرژانتینی که فصل قبل به استقلال پیوست، در سال دوم قرارداد خود با آبی پوشان به سر می‌برد و مدیران باشگاه قصد داشتند تا عصر دیروز قرارداد او را نیز به‌مانند سایر بازیکنان ثبت کنند، ولی موفق به انجام این کار نشدند.

سازمان لیگ با اعلام این موضوع که مطابق قوانین سقف بودجه امکان ثبت قرارداد بلانکو وجود ندارد، تاکنون این کار را انجام نداده‌اند تا از آن‌جایی که طبق قوانین باید قرارداد هر بازیکنی در فاصله ۴۸ ساعت تا مسابقه ثبت شود، این بازیکن دیدار با شمس آذر را از دست داده باشد.

گفته می‌شود که علت عدم ثبت قرارداد این بازیکن، وجود الحاقیه‌ای است که فصل قبل به امضا رسیده که باعث افزایش قرارداد این بازیکن شده است. الحاقیه‌ای که البته در دوره مدیریت پیشین ثبت شده بود.

استقلالی‌ها فصل قبل نیز با این مشکلات دست و پنجه نرم کردند و قرارداد برخی از بازیکنان و اعضای این تیم پس از شروع فصل به ثبت رسید که مهمترین آن، قرارداد ۱۶۰ میلیون تومانی سعید مهری بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین