کد خبر: ۹۲۹۵۰۲
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۱

راز تغییر شماره پیراهن دروازه‌بان خرافاتی آرژانتین

دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین پس از تغییر شماره پیراهنش در آستون‌ویلا برای فصل جدید، راز این اقدامش را فاش کرد.
راز تغییر شماره پیراهن دروازه‌بان خرافاتی آرژانتین
آفتاب‌‌نیوز :

امی مارتینز، دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین را همه با آن سیو دیدنی ضربه کولوموآنی، بازیکن فرانسه در دقیقه ۱۲۰ بازی فینال جام‎‌جهانی آرژانتین و فرانسه به خاطر می‌آورند. ضربه‌ای که اگر مهار نمی‌شد جام را از بوینوس آیرس به پاریس می‌فرستاد. او ماه گذشته در کوپا آمریکا هم با مهار پنالتی‌های حساس، نقش پررنگی در دومین قهرمانی متوالی آرژانتین در این جام داشت.

حالا این دروازه‌بان مطرح که که در لیگ برتر انگلیس و باشگاه آستون‌ویلا بازی می‌کند، برای فصل جدید یک تصمیم جالب و البته عجیب گرفته است. او تا فصل گذشته در ویلاپارک شماره یک را بر تن می‌کرد، اما مارتینز برای لیگ جدید تصمیم گرفته شماره ۲۳ یعنی همان عددی که در تیم ملی می‌پوشد، را در لیگ انگلیس هم بر تن کند.

دروازه‌بان ۳۱ ساله درباره دلیل تعویض شماره تیمش، گفت: فکر می‌کنم چهار فصل در آستون‌ویلا با شماره یک بازی کردم، اما من با شماره ۲۳ تمام جام‌ها را با تیم ملی بردم. [این روز]روزی است که پسرم به دنیا آمد. می‌خواهم برای هواداران ویلا هم جام بیاورم. من واقعاً خرافاتی هستم و بنابراین تغییر به ۲۳ که یک عدد واقعا خاص است، را انجام دادم.

مارتینز از سال ۲۰۲۰ در ویلاپارک حضور داشته و بیش از ۱۵۰ بازی برای این باشگاه انجام داده است. او فصل گذشته یکی از ستاره‌های تیمش در کسب مقام چهارم لیگ برتر بود تا اونای امری و شاگردانش یکی از تیم‌های فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین