کد خبر: ۹۲۹۵۹۰
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶
قرعه‌کشی لیگ نخبگان.

رونالدو دوباره به ایران می‌آید

 قرعه‌کشی اولین دوره رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا برگزار شد و تیم‌های استقلال و پرسپولیس حریفان خود را شناختند.
رونالدو دوباره به ایران می‌آید
آفتاب‌‌نیوز :

قرعه‌کشی اولین دوره رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا امروز در مقرر کنفدراسیون فوتبال آسیا در مالزی برگزار شد. تیم‌های استقلال و پرسپولیس دو نماینده ایران در این رقابت‌ها هستند.

در فرمت جدید با این که ۱۲ تیم در جدول حضور دارند، اما هر تیم فقط ۸ مسابقه برگزار خواهد کرد. ۴ مسابقه در زمین خودش و ۴ مسابقه در زمین حریفان. هر تیم با ۴ تیم از سید یک و با ۴ تیم از سید دو بازی می‌کند. اما هیچ تیمی با تیمی از کشور خودش روبرو نخواهد شد.

سیدبندی اولین دوره لیگ نخبگان آسیا (در منطقه غرب)

سید اول: العین امارات، الهلال عربستان، السد قطر، پرسپولیس ایران، پاختاکور ازبکستان و الشرطه عراق

سید دوم: النصر عربستان، الاهلی عربستان، الریان قطر، استقلال ایران، الوصل امارات و الغرافه قطر

رقبای پرسپولیس: الشرطه عرق (خانگی)، پاختاکور ازبکستان (خانگی)، السد قطر (بیرون از خانه)، الهلال عربستان (بیرون از خانه)، النصر عربستان (خانگی)، الغرافه (خانگی)، الریان قطر (بیرون از خانه)، الاهلی عربستان (بیرون از خانه).

رقبای استقلال:الشرطه عرق (خانگی)، پاختاکور ازبکستان (خانگی)، السد قطر (بیرون از خانه)، الهلال عربستان (بیرون از خانه)، النصر عربستان (خانگی)، الغرافه (خانگی)، الریان قطر (بیرون از خانه)، الاهلی عربستان (بیرون از خانه).

هشت تیم برتر این لیگ راهی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ نخبگان آسیا می‌شوند. تیم اول این لیگ با تیم هشتم، تیم دوم با تیم هفتم، تیم سوم با تیم ششم و تیم چهارم با تیم پنجم این لیگ به‌صورت رفت و برگشت با هم بازی می‌کنند. مراحل یک‌چهارم نهایی، نیمه‌نهایی و فینال به‌صورت تک بازی و در کشور عربستان برگزار می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین