کد خبر: ۹۲۹۷۸۴
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۵

فایل صوتی جنجالی بیرانوند برای پرسپولیس دردسرساز می‌شود؟

علیرضا بیرانوند اعتراف کرد که به جز مبلغ قراردادش با پرسپولیس ۳ میلیارد تومان هم از یک اسپانسر این باشگاه پول گرفته است.
فایل صوتی جنجالی بیرانوند برای پرسپولیس دردسرساز می‌شود؟
آفتاب‌‌نیوز :

 بیرانوند در ادامه دعوا‌هایی که با باشگاه پرسپولیس دارد افشا کرد که خارج از قراردادش ۳ میلیارد تومان هم از یک اسپانسر باشگاه پول گرفته، اما مدیران پرسپولیس هرگز این مسئله را جایی عنوان نکرده‌اند.

البته همه می‌دانند که بسیاری از فوتبالیست‌ها چنین پول‌هایی را خارج از قرارداد و به اسم پاداش و... می‌گیرند، اما نکته اینجاست که قبل از بیرانوند هیچ‌کس چنین اعترافی نکرده بود. از طرفی این فایل صوتی بیرانوند که گویا از طریق رادیو جوان هم پخش شده می‌تواند دردسر‌هایی را برای باشگاه پرسپولیس درست کند.

بیرانوند با باشگاه پرسپولیس درگیر شده و به نظر می‌رسد طرفین دست به هر کاری علیه یکدیگر می‌زنند. این در حالی است که رای کمیته وضعیت فدراسیون در مورد شکایت باشگاه پرسپولیس از بیرانوند صادر نشده و همه منتظر صدور این رای هستند. بیرانوند در فایل صوتی مورد اشاره تأکید کرده حالا که پرسپولیسی‌ها همه چیز را می‌گویند در مورد ۳ میلیارد پاداشی که من از یک اسپانسر باشگاه گرفتم هم صحبت کنند.

بایددید واکنش باشگاه پرسپولیس نسبت به این اظهارات بیرانوند چیست و آیا آن‌ها واکنشی نشان می‌دهند یانه؟ درویش همچنان امیدوار است حکم فدراسیون علیه بیرانوند باشد و او محروم شود. ضمن آن که در این صورت سنگربان شماره یک تیم ملی و تراکتور باید حدود ۲۰ میلیارد تومان هم به پرسپولیس غرامت پرداخت کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین