کد خبر: ۹۲۹۷۸۶
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۴

استقلال برد و به خاطر معذرت‌خواهی تاج حسرت خورد

تیم استقلال با پیروزی مقابل شمس آذر قزوین، قدم اول را برداشت.
استقلال برد و به خاطر معذرت‌خواهی تاج حسرت خورد
آفتاب‌‌نیوز :

اولین بازی فصل آبی پوشان با گل ثانیه‌های پایانی در دقیقه ۲+۹۰ به برد ختم شد تا در هفته اول یک گام از رقیب دیرینه خود یعنی پرسپولیس جلو باشد و پس از سپاهان و تراکتور در رده سوم بایستد. آبی پوشان که تا دقیقه ۸۵ در باد همان تک گل آرمان رمضانی خوابیده و برای پایان بازی لحظه شماری می‌کردند، با اعلام پنالتی به سود شمس آذر آن هم با استفاده از VAR و گل تساوی میزبان تمام رؤیای برد شیرین خود را از دست رفته دیدند، اما بازی برای آن‌ها تمام نشده بود.

استقلال انگاری پس از گل تساوی جان تازه‌ای گرفت، جانی که تازه از دقیقه ۸۹ به آن‌ها تزریق شده بود و درست سه دقیقه بعد این جان به آن‌ها یک گل تقدیم کرد، پاس زیبای رامین رضاییان به محمدحسین اسلامی آبی پوشان را به گل دوم رساند و حتی کمک داور بازی هم با اعلام آفساید خود نتوانست برد آبی پوشان را از آن‌ها بگیرد و با تشخیص دوباره VAR این بار به سود آبی پوشان مهر تایید محکمی بر برد آن‌ها زد.

استقلال اولین بازی خود را با تشخیص VAR با برد پشت سر گذاشت، یک بار به ضرر آبی پوشان در دقیقه ۸۵ و یکبار به سود آنان در دقیقه ۲+۹۰ تا استقلالی‌ها در پایان بازی با اینکه از برد در اولین بازی فصل و خارج از خانه خود خوشحال به رختکن بروند، اما حسرت از دست دادن قهرمانی در فصل گذشته بدون داشتن کمک داور ویدیویی، باز داغ آن‌ها را تازه کرد.

مهدی تاج هم هفته گذشته به دلیل نداشتن VAR و از دست دادن قهرمانی استقلالی‌ها از آنان عذرخواهی کرده بود. شب گذشته وقتی سوت پایان بازی توسط پیام حیدری زده شد، تازه اهمیت کمک داور ویدیویی عیان و باعث حسرت شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین