کد خبر: ۹۲۹۹۴۰
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵

تصویربرداری حزب‌الله از ویلای شخصی نتانیاهو؟

 سامانه‌های پدافندی رژیم صهیونیستی درباره تصویربرداری پهپاد‌های حزب‌الله لبنان از ویلای شخصی نخست‌وزیر این رژیم، پیام هشدار صادرکردند.
تصویربرداری حزب‌الله از ویلای شخصی نتانیاهو؟
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» در گزارشی از احتمال تصویربرداری از محل اقامت «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اشغالگر توسط یک پهپاد متعلق به حزب الله لبنان خبر داد.

براساس این گزارش، تعدادی از جنگنده‌های رژیم صهیونیستی برای بررسی حضور پهپاد‌های شناسایی در فضای هوایی نزدیک به ویلای «قیصر»، به خیابان غزه در قدس اشغالی اعزام شدند، اما نتوانستند پهپاد‌های احتمالی را شناسایی کنند.

روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که هشدار حضور پهپاد در نزدیکی ویلای شخصی نتانیاهو، احتمالا ناشی از خطای سامانه‌های راداری و پدافندی بوده است.

رئیس دفتر سیاسی حماس که برای حضور در مراسم تحلیف ریاست جمهوری «مسعود پزشکیان» به تهران آمده بود، بامداد روز چهارشنبه ۱۰ مرداد به شهادت رسید.

«فواد شکر» از فرماندهان برجسته حزب الله لبنان نیز یک روز قبل در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب این کشور ترور شد و به شهادت رسید.

در پی ترور شهید هنیه و شهید فواد شکر، مقامات ایران و مسئولان ارشد محور مقاومت اعلام کردند که انتقام خون این شهیدان را از رژیم صهیونیستی خواهند گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین