کد خبر: ۹۲۹۹۸۶
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۰

ترامپ پیروزی هریس را برابر با نابودی اسرائیل دانست!

رئیس جمهوری پیشین آمریکا هشدار داد که در صورت پیروزی نامزد دموکرات‌ها در انتخابات آتی آمریکا، رژیم صهیونیستی از بین خواهد رفت.
ترامپ پیروزی هریس را برابر با نابودی اسرائیل دانست!
آفتاب‌‌نیوز :

دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری ۱۵ آبان، در جریان سخنرانی اخیر در میان حامیان رژیم صهیونیستی هشدار داد که در صورت پیروزی رقیب دموکراتش، اسرائیل از بین خواهد رفت.

ترامپ در جریان مراسمی که به میزبانی یکی از گروه‌های راستگرای مخالف یهودستیزی برگزار شد، به کامالا هریس حمله کرد و و گفت که او "همیشه خواستار آتش بس" و توقف جنگ اسرائیل و حماس بوده است.

ترامپ دولت بایدن را متهم کرد که با ضعف و سستی در قبال دشمنان تل آویو، "امکان حمله بی سابقه حماس به جنوب اسرائیل را در ۷ اکتبر فراهم کرد. "

ترامپ گفت: کامالا هریس نامزد نیرو‌هایی است که می‌خواهند تمدن غرب، به ویژه اسرائیل و یهودیان را نابود کنند. من نامزد کسانی هستم که می‌خواهند از تمدن غرب، از اسرائیل و از ایالات متحده آمریکا دفاع کنند.

ترامپ با "شکننده" خواندن اوضاع رژیم صهیونیستی گفت که اگر هریس پیروز شود، "چپ افراطی پرچم سوز و هواداران حماس تنها در خیابان‌های ما هرج و مرج ایجاد نمی‌کنند. آن‌ها سیاست خارجی آمریکا را در کاخ سفید اجرا خواهند کرد و اسرائیل از بین خواهد رفت. یکی دو سال پیش فکر نمی‌کردم این حرف را بزنم. "

تارنمای شبکه خبری ان بی سی به تازگی در گزارشی با اشاره به اهمیت رای‌دهندگان طرفدار فلسطین در نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴، از انتخاب "نسرین بارکزی" به عنوان مشاور کامالا هریس در امور مربوط به مسلمانان، اعراب و غزه خبر داد و تاکید کرد که این اقدام برای جلوگیری از تکرار شکست کمپین بایدن در ازدست دادن حمایت این گروه کلیدی صورت گرفته است.

هریس در گردهمایی‌های انتخاباتی اخیر خود با وقفه‌هایی از سوی معترضان طرفدار فلسطین مواجه شده است. این در حالی است که دموکرات‌ها خود را برای تظاهرات بزرگ در کنوانسیون ملی دموکرات‌ها که قرار است هفته آینده در شیکاگو برگزار شود، آماده می‌کنند.

این گزارش افزود: برخی از گروه‌های مسلمان که از سیاست‌های جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا و نامزد مستعفی حزب دموکرات در انتخابات، در قبال اسرائیل و خاورمیانه انتقاد کرده‌اند، معتقدند هریس ادامه دهنده مواضع اوست. اما دیگر رهبران مسلمان گفته اند که هریس همدردی بیشتری نسبت به آمار کشته شدگان غیرنظامی در غزه ابراز کرده و بهترین گزینه برای حمایت در رقابت‌های انتخاباتی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین