کد خبر: ۹۳۰۴۸۵
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱

سهمیه خارجی پرسپولیس برای مهاجم حفظ شد

دپرسپولیس بعد از تلاش بسیار برای جذب دفاع چپ خارجی سرانجام با میلاد محمدی قرارداد بست.
سهمیه خارجی پرسپولیس برای مهاجم حفظ شد
آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس روز‌های پرماجرایی را در پست دفاع چپ تجربه کرد. بعد از اصرار عبدالکریم حسن برای بازگشت به فوتبال قطر و همچنین سود مالی باشگاه از این انتقال، سرخ‌ها نیاز شدیدی به جذب مدافع چپ داشتند و دیگر بازی کردن وحید امیری در این پست هواددان را راضی نمی‌کرد.

پرسپولیس در مقطعی از نقل و انتقالات میلاد محمدی را تحت نظر داشت، اما این انتقال به سرانجام نرسید تا سرخ‌ها یحیی عطیه‌الله مراکشی و سولت ناگی مجارستانی را به عنوان دو گزینه اصلی خود داشته باشند.

در شرایطی که همه چیز مهیای بستن قرارداد با یحیی عطیه بود، این بازیکن به الاهلی مصر پیوست تا قرمز‌ها بدون دفاع چپ تخصصی فصل را شروع کنند.

با این حال در نهایت با فسخ یک‌طرفه میلاد محمدی با آدانا دمیر اسپور، این بازیکن خیلی زود به پرسپولیس پیوست و پنجمین خرید تابستانی سرخ‌ها شد.

باتوجه به اینکه فعلا یک سهمیه خارجی بابت نبیل باهویی از پرسپولیس کسر شده و این تیم گولسیانی، اورونوف، گندوز و العملود را دارد، حالا سرخ‌ها می‌توانند با حفظ سهمیه خارجی‌شان باتوجه به جذب میلاد محمدی، برای تقویت تیم‌شان در پست مهاجم اقدام کنند و پنجمین بازیکن خارجی را به تیم‌شان بیاورند.

پرسپولیس باتوجه به سبک گاریدو و استفاده همزمان از دو مهاجم تخصصی نیازمند خرید یک فوروارد جدید بعد از جدایی مهدی عبدی است و می‌تواند در مارکت خارجی گزینه مدنظر گاریدو را جست‌وجو کند.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین