کد خبر: ۹۳۰۵۴۷
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰

فشار میلیون دلاری پرسپولیس برای استخدام قلی‌زاده

لخ پوزنان پیشنهاد وسوسه کننده پرسپولیس را دریافت کرده، اما هنوز چراغ سبز نهایی را به مدیران تیم ایرانی نشان نداده است.
فشار میلیون دلاری پرسپولیس برای استخدام قلی‌زاده
آفتاب‌‌نیوز :

علی قلی‌زاده تابستان گذشته با مبلغ ۱.۸ میلیون یورو به لهستان رفت که این مبلغ باتوجه به بند‌های قرارداد او می‌تواند به دو میلیون افزایش یابد. رقم فوق‌العاده‌ای برای وینگر ایرانی که توقعات از او را در لهستان بالا برد. با توجه به این سرمایه‌گذاری، لهستانی‌ها انتظارات زیادی از وینگر ملی‌پوش ایرانی داشتند، اما اولین فصل حضور او در این باشگاه عمدتا به دلیل آسیب‌دیدگی ناموفق بود.

قلی‌زاده با مصدومیت کار را با باشگاه لخ پوزنان شروع کرد و با وجود پیش‌بینی‌های اولیه از بازگشت او، این بازیکن فقط در ماه اکتبر به بازی‌ها بازگشت. مدت زیادی نگذشت که او مجبور شد به علت مصدومیت، دوباره دور از میادین باشد.

این وینگر ۲۸ ساله حالا آرام آرام به رقابت برمی‌گردد. درحالی که صحبت در مورد نارضایتی علی قلی‌زاده در لهستان بالا گرفته بود، او در این هفته بازی کرد و با ثبت پاس گل توانایی فنی خود را اثبات کرد. اما در همین اثنا باشگاه لخ پوزنان با درخواستی جدی برای صدور رضایت‌نامه قلی‌زاده از پرسپولیس روبه‌رو شده و پیشنهادی در حدود ۱.۵ میلیون یورو در حال حاضر روی میز مدیران باشگاه لهستانی وجود دارد.

به نوشته سایت اسپورتوفکتی لخ پوزنان مجاب به جدایی قلی‌زاده نشده و خود این بازیکن هنوز تمایل خود را به جدایی آشکار نکرده است. اما "همانطور که می‌شنویم، لخ در حال حاضر در مورد آوردن دو وینگر صحبت می‌کند و مذاکرات به سادگی ادامه دارد. اگر تیم پوزنان موفق به جذب این دو بازیکن تازه شود، این احتمال وجود دارد که قلی‌زاده برای جدایی خود چراغ سبز بگیرد. "

در سمت مقابل باشگاه پرسپولیس برای جذب علی قلی‌زاده مصمم است و برای برگرداندن ورق نقل و انتقالات بعد از جدایی ستاره‌ها و روز‌های زیاد سردرگمی در تابستان، پس از میلاد محمدی، مدیران پرسپولیس، علی قلی‌زاده دیگر ملی‌پوش ایران را نیز با پیراهن سرخ در اسکواد تیم گاریدو تصور می‌کنند. این حرفی است که برخی از نزدیکان از زبان مدیرعامل باشگاه شنیده‌اند. این تصمیمی است که حمایت کامل اسپانسر‌های باشگاه را پشت سر خود دارد.

اینطور که پیداست تا چند روز آینده تکلیف این انتقال بزرگ مشخص خواهد شد و در صورت قطعی شدن آن، پرسپولیس یک جایگزین مناسب برای مهدی ترابی را در ترکیب خود خواهد داشت. 

اگر قلی‌زاده به پرسپولیس بپیوندد پس از میلاد محمدی، دومین لژیونری خواهد بود که پیراهن آبی تیم خود را با کیت پرسپولیس تاخت خواهد زد. ماموریت بزرگی که پرسپولیس را بدل به پرستاره‌ترین تیم لیگ می‌کند.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین