کد خبر: ۹۳۰۵۹۹
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۳

گیفت اکانت تلگرام پریمیوم در کمتر از ۵ دقیقه؟ با اوریکس گیم همراه شو...

قطعا یکی از بهترین و محبوب‏ترین شبکه‌های پیام رسان خارجی، شبکه اجتماعی تلگرام است که با ارائه خدمات رایگان و امکان ارسال و دریافت پیام‏های متنی و صوتی و همچنین ارسال ویدیو، بسیار مورد توجه قرار دارد.
گیفت اکانت تلگرام پریمیوم در کمتر از ۵ دقیقه؟ با اوریکس گیم همراه شو...
آفتاب‌‌نیوز :

 اخیرا یک حساب ویژه در اپلیکیشن تلگرام ارائه شده که تلگرام پرمیوم نام دارد. Telegram Premium، همان نسخه ارتقاء یافته تلگرام است که توانسته دریچه‏‌ای از امکانات و قابلیت‏های افزایشی را به همراه سرعت بیشتر به روی کاربرانش باز کند. توجه داشته باشید که تلگرام پرمیوم رسما توسط خود تلگرام ارائه نمی‏شود. بنابر این بهترین راه برای خرید اکانت پرمیوم تلگرام اصلی، استفاده از فروشگاه‏‌های معتبر و رسمی مانند فروشگاه ORIXGAME می‏باشد تا ضمن امنیت حساب شما، پرمیوم تلگرام را در کمتر از ۵ دقیقه برای شما فعال کنند. در ادامه این مطلب با من همراه باشید.

  • روش‏های خرید تلگرام پرمیوم از فروشگاه اوریکس گیم
  • کاربرد‌های خرید اکانت پرمیوم تلگرام
  • معتبرترین فروشگاه برای خرید اکانت تلگرام پرمیوم

روش‏های خرید تلگرام پرمیوم از فروشگاه اوریکس گیم

خرید اکانت پرمیوم تلگرام از فروشگاه اوریکس گیم به دو روش امکان پذیر است که هر دو روش هم قابلیت تمدید شدن را دارند و هم شامل گارانتی و ضمانت اکانت شما می‏شوند. پس با خیال راحت فعال‏سازی این اشتراک پرطرفدار را به ما بسپارید. روش‏های خرید این سرویس جذاب عبارتند از:

۱- خرید اکانت تلگرام پرمیوم از طریق ورود به اکانت

خرید تلگرام پرمیوم با ورود به اکانت، در اشتراک‏‌های ۱ ماهه و ۱۲ ماهه موجود می‏باشد و بسیار ارزان و مقرون به صرفه است. شما با قرار دادن اطلاعات اکانت خود به همکاران ما، با استفاده از یک شماره مجازی غیر ایرانی وارد اکانت تلگرام شما شده و اکانت پرمیوم تلگرام را برای شما فعال می‏کنند. شما می‏توانید برای امنیت حسابتان، بلافاصله شماره مجازی استفاده شده را به شماره خود تغییر دهید و دسترسی ما را نیز مسدود کنید.

۲- خرید اکانت تلگرام پرمیوم از طریق گیفت کردن

در این روش، خرید اکانت تلگرام پرمیوم بدون ورود به اکانت و تنها از طریق آیدی تلگرام شما صورت می‏گیرد. در کمتر از ۵ دقیقه همکاران ما اکانت خریدای شده را برای شما گیفت می‏کنند و شما می‏توانید به راحتی پرمیوم تلگرام را در حساب خود فعال کنید. این روش بسیار سریع است و در اشتراک‏های ۱ ماهه، ۳ ماهه و ۱۲ ماهه موجود می‏باشد.

شما می‏توانید این اشتراک فوق العاده را با تضمین امنیت اکانت و همچنین با قیمتی‏هایی ارزان‏تر از سایر فروشگاه‌ها در اشتراک ‏های متنوع موجود از فروشگاه اوریکس گیم خریداری کنید. از طرفی می‏توانید با دنبال کردن شبکه‏‌های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام، علاوه بر اطلاع از اخبار و گیم‏پلی، از کد‌های تخفیف استثنایی و قرعه کشی ‏های هفتگی اینستاگرام نیز بهره‌مند شوید.

گیفت اکانت تلگرام پریمیوم در کمتر از ۵ دقیقه؟ با اوریکس گیم همراه شو...

کاربرد‌های خرید اکانت پرمیوم تلگرام

خرید اکانت تلگرام پرمیوم، دسترسی شما به بخش وسیعی از امکانات و قابلیت‏های ویژه آن را باز می‏کند که می‏تواند تجربه کاربری شما را بهبود بخشد. جایگزین پروفایل متحرک به جای یک عکس ساده و ایجاد تیک آبی در کنار نام شما یکی از خاص‏ترین قابلیت‏‌های تلگرام پرمیوم است. همچنین امکان ایجاد کانال‏های بزرگتر، ذخیره سازی نامحدود پیام‏ها، حفظ امنیت حریم خصوصی شما، افزایش دو برابری سرعت و حجم دانلود و آپلود فایل‏ها، امکان تبدیل وویس به متن و حذف تبلیغات اضافه و قابلیت استوری کردن نیز از دیگر کاربرد‌های پرطرفدار این اشتراک جذاب می‏باشد.

قیمت تلگرام پرمیوم به قیمت دلار بستگی دارد، اما شما می‏توانید خرید اکانت پرمیوم را در فروشگاه اوریکس گیم بسیار ارزان‏تر از سایر فروشگاه‏‌ها انجام دهید.

گیفت اکانت تلگرام پریمیوم در کمتر از ۵ دقیقه؟ با اوریکس گیم همراه شو...

معتبرترین فروشگاه برای خرید اکانت تلگرام پرمیوم

اوریکس گیم با سال‏ها تجربه در زمینه فروش محصولات اورجینال و قانونی، بهترین و معتبرترین فروشگاه برای خرید کلیه محصولات گیمینگ و دیجیتالی از جمله تلگرام پرمیوم می‏باشد. فروشگاه اوریکس گیم علاوه بر داشتن نماد اعتماد (اینماد) و همچنین لوگو طلایی ساماندهی، با داشتن یک تیم پشتیبانی کاربلد که در تمامی هفت روز هفته حتی تعطیلات رسمی آماده پاسخگویی به شما عزیزان می‏باشد، می‏تواند بهترین گزینه برای خرید محصولات مورد نیاز شما عزیزان باشد. خرید‌های خود را با کمترین قیمت و سریع‏ترین زمان واریز، در یک محیط کاملا امن و قانونی انجام دهید و هیچ نگرانی از بابت به خطر افتادن امنیت اکانت خود نداشته باشید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین