کد خبر: ۹۳۰۶۰۹
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲

رئیس‌جمهور: امیدوارم نمایندگان مجلس به همه وزرای پیشنهادی رای بدهند

رئیس جمهور گفت: امیدوارم نمایندگان مجلس به ما کمک کنند و به همه وزرای پیشنهادی رای بدهد.
رئیس‌جمهور: امیدوارم نمایندگان مجلس به همه وزرای پیشنهادی رای بدهند
آفتاب‌‌نیوز :

مسعود پزشکیان روز سه شنبه در حاشیه حضور در جلسه علنی مجلس در گفت وگویی در پاسخ به سوالی درباره اولویت‌های دولت گفت: مرکز پژوهش‌های مجلس کار خوبی کرده و تقریباً برنامه و عملیات هر وزارتخانه را درآورده و ما را خیلی جلو انداخته است.

وی افزود: اولین بحث این است که وزرایی که به دولت می‌آیند، همین چارچوب برنامه را در اختیارشان قرار می‌دهیم و آن‌ها باید در وزارتخانه پیگیر باشند.

رئیس جمهور بیان کرد: هر معاونتی بسته به رسالت و مسئولیتی که دارد باید بتواند برنامه عملیاتی برای آنچه که قانون برنامه مشخص کرده را طراحی کند و بنویسد و ما یک زبان را نگاه مشترک در ارتباط با آن سیاست و برنامه بین خودمان و بین مجلس و آن اهدافی که باید انجام دهیم را داشته باشیم.

پزشکیان ادامه داد: امیدوارم بتوانیم حرف‌هایی که بیان کردیم و تعهداتی که در قانون وجود دارد در حدی که در توانمان است انجام دهیم و ان شاءلله مجلس هم کمک کار ما است و همان راهی را که گفتیم ادامه خواهیم داد.

وی در ارزیابی خود از پیش‌بینی رای اعتماد به اعضای کابینه گفت: امیدوارم نمایندگان مجلس به همه وزرای پیشنهادی رای بدهد، زیرا ما هیچ وقت انکار نمی‌کنیم که بی‌عیب هستیم حتما عیب‌ها و نقص‌هایی داریم، اما برای وفاق و همدلی اگر با هم باشیم و دست به دست هم بدهیم مطمئناً می‌توانیم بسیاری از موانع را خیلی راحت از پیش رو برداریم، اما اگر با اختلاف جلو برویم حتی قوی هم باشیم مشکل پیدا می‌کنیم.

در ادامه محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در پاسخ به این سوال که تعامل با دولت را چگونه دیدید، گفت: من فکر می‌کنم تعامل مجلس و دولت که ان شاءلله همینطور تداوم پیدا کند شبیه دوران دفاع مقدس است.

وی خاطرنشان کرد: یعنی همان فرهنگ جهادی است بدون هیچ‌گونه تشریفات، یعنی هر موقع کاری یا مطلبی یا جلسه‌ای داریم وقت و بی‌وقت انجام می‌دهیم، امیدواریم در طول ۴ سال اگر عمری باقی باشد اینگونه باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین