کد خبر: ۹۳۰۶۴۶
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۰

بارش شدید تگرگ موجب آبگرفتگی معابر شیراز شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: بارش شدید تگرگ از عصر امروز (سه شنبه) موجب آبگرفتگی برخی از معابر کلانشهر شیراز شد.
بارش شدید تگرگ موجب آبگرفتگی معابر شیراز شد
آفتاب‌‌نیوز :

غلامرضا غلامی سه شنبه در این باره به خبرنگاران اظهار کرد: هشدار سطح قرمز هواشناسی فارس صادر شده که از ظهر امروز ۳۰ مردادماه تا پایان روز چهارشنبه ۳۱ مردادماه شاهد بارش‌های رگباری تابستانه به همراه تگرگ، رعد و برق، وزش باد شدید و آبگرفتگی معابر خواهیم بود که این سامانه بارشی مناطق مرکزی، نیمه جنوبی و شرقی استان را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

وی افزود: این سامانه بارشی برای بعد از ظهر امروز سه‌شنبه مناطق مرکزی و نیمه جنوبی استان از جمله شهرستان‌های شیراز، سروستان، فیروزآباد، لارستان، فراشبند، خفر، استهبان، نی‌ریز، داراب، زرین دشت، خنج، قیرو کارزین، گراش، اوز، لامرد، لارستان، مْهر، جهرم، جویم، فساو کوار را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری فارس بیان کرد: همچنین این سامانه برای فردا چهار شنبه ۳۱ مردادماه در مناطق مرکزی، نیمه جنوبی و شرقی استان و شهرستان‌های شیراز، کوار، لارستان، گراش، اوز، لامرد، مهر، جویم، زرین دشت، داراب، جهرم، خفر، فسا، نی‌ریز، استهبان، قیرو کارزین، خنج، قیرو کارزین، فیروز آباد، فراشبند، خرامه، سروستان و بختگان فعال است.

غلامی از شهروندان شیرازی و اهالی فارس خواست که حدالامکان از تردد غیرضروری خودداری کنند و همچنین حضور در تمامی تفرجگاه‌های استان فارس نیز ممنون اعلام کرد.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری فارس در پایان نسبت به مخاطرات این پدیده بارشی هشدار داد و از عشایران و باغداران نیز خواست نسبت به هشدار‌های این ستاد و سازمان هواشناسی توجه داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین