کد خبر: ۹۳۰۷۱۳
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹

نمایندگان موافق وزیر پیشنهادی نیرو چه گفتند؟

تعدادی از نمایندگان موافق برنامه‌های عباس علی‌آبادی وزیر پیشنهادی نیرو به تشریح دیدگاه‌های خود پرداختند.
نمایندگان موافق وزیر پیشنهادی نیرو چه گفتند؟
آفتاب‌‌نیوز :

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه -۳۱ مرداد ماه - در موافقت با برنامه‌های عباس علی‌آبادی وزیر پیشنهادی نیرو دولت چهاردهم به تشریح دیدگاه‌های خود پرداختند.

غلامرضا شریعتی نماینده مردم بهشهر به عنوان موافق برنامه های وزیر پیشنهادی نیرو گفت: دو چالش عمده کشور کمبود آب و قطعی برق در بخش‌های مختلف است حل این چالش های اساسی نیاز به مدیری لایق، جهادی، متخصص و انقلابی دارد آگاهید که عباس علی‌آبادی در این حوزه مسلط است و از لحاظ علمی هم تجربه کافی برای حل مشکلات این حوزه را دارد.

شریعتی تصریح کرد: وزیر پیشنهادی نیرو تجربه قوی در مدیریت و ساخت پروژه‌های نیروگاهی و اشراف کافی و اعتماد به نفس لازم برای حل مشکلات وزارتخانه را داراست. تجربیات ارزشمند او در بخش فنی و مهندسی و اقتصادی از دیگر امتیازات او است.

نماینده مردم بهشهر اضافه کرد: استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی تامین منابع مالی به ویژه موارد مندرج در قوانین برنامه‌های توسعه و قوانین بودجه سنواتی از ویژگی‌های منحصر به علی آبادی است. 

وی افزود: وزارت نیرو در حال حاضر نیاز به مدیر جهادی پیگیر با عزم راسخ برای برطرف کردن مشکلات موجود در ناترازی‌های برق و تنش منابع آبی را دارد و رفع   این چالش‌های با مشارکت فراگیر همه قوا، دستگاه‌ها، و سایر ذی‌نفعان قابل انجام خواهد بود.

شریعتی با بیان اینکه «توجه ویژه به تامین پایدار آب شرب شهرها و روستاها از جمله یکی دیگر از مهمترین محورهای برنامه‌های علی‌آبادی برای وزارت نیرو است»، گفت: علی آبادی جزو معدود مدیران کشور است که هم در حوزه آب و هم در حوزه برق سابقه فعالیت داشته است و در این امور کاملاً مسلط است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین