کد خبر: ۹۳۰۷۶۳
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۷

این ستاره پرسپولیس به دنبال امضای دوم توسط گاریدو

مدافع مازنی پرسپولیس امیدوار است در تبریز نیز حضورش در ترکیب اصلی این تیم را تداوم بخشد.
این ستاره پرسپولیس به دنبال امضای دوم توسط گاریدو
آفتاب‌‌نیوز :

فرشاد فرجی مدافع مازنی پرسپولیس اولین بازیکنی بود که در روزهای پرالتهاب نقل و انتقالاتی سرخ‌ها بدون پیش شرطی و با اولین دعوت از سوی باشگاه، قراردادش را با این تیم به امضا رساند و حضورش در این تیم را تمدید کرد.

فرجی که بعد از تمدید قرارداد به شدت برای پرسپولیسی‌ها دلبری کرد و از انگیزه‌هایش برای حضوری موفق در ترکیب این تیم گفت و البته به صورت کاملا واضح از اتفاقات فصل گذشته که مانع از تداوم حضورش در ترکیب اصلی شد گلایه داشت، با شرایط متفاوت در تمرینات پیش فصل حضور یافت. در شرایطی که به نظر می‌رسید با حضور کنعانی زادگان، مرتضی پورعلی‌گنجی و در ادامه گئورگی گولسیانی کار برای این مدافع مازنی سخت شود، او با موفقیت در تمرینات تحت نظر گاریدو، توانست جواز حضور در ترکیب اصلی را در اولین بازی فصل نیز به دست بیاورد.

پرسپولیس هرچند در اولین بازی فصل مقابل ذوب آهن دروازه‌اش را باز شده دید و با تساوی یک – یک کار را به پایان رساند، اما قلب دفاعی این تیم با حضور فرجی و کنعانی‌زادگان شرایط مناسبی را دنبال کردند و مانع از فرصت‌سازی حریف شدند. اتفاقی که اکنون امیدواری این مدافع را برای تداوم حضور در ترکیب این تیم در دومین جدال فصل را نیز افزایش داده است. فرجی که پیش از این نیز با پیشنهاد حضور در تراکتور مواجه بود اما ترجیح داد با توجه به تمایلات قلبی‌اش کار را در پرسپولیس دنبال کند، اکنون باید دید در تقابل با این حریف و در شرایطی که این بازی به واسطه اتفاقات پنجره تابستانی و کوچ دسته جمعی پرسپولیسی‌ها به تبریز (علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی ترابی و مهدی عبدی) کاملا حیثیتی شده، چه نمایشی را به جا خواهد گذاشت و آیا مانع از کامیابی حریف خواهد شد یا خیر. در نهایت باید دید شرایط تمرینی و فلسفه تاکتیکی گاریدو با امضای دوباره این سرمربی اسپانیایی برای حضور فرجی در جدال با تراکتور همراه خواهد شد یا خیر.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین