کد خبر: ۹۳۰۸۸۲
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰

درخواست هواداران استقلال زیر پست اینستاگرام؛ هشتگ جذب سامان قدوس

هواداران استقلال در صفحه اینستاگرامی اسپانسر استقلال، درخواست جذب سامان قدوس را دادند.
درخواست هواداران استقلال زیر پست اینستاگرام؛ هشتگ جذب سامان قدوس
آفتاب‌‌نیوز :

استقلال در فصل نقل و انتقالات روز‌های خوبی را سپری کرد و خرید‌های جذاب و مهمی را انجام داد. حالا و در روز‌های پایانی مهلت نقل و انتقالات، هواداران استقلال درخواست جالبی از اسپانسر باشگاه دارند. آن‌ها زیر یکی از پست‌های اینستاگرامی اسپانسر، از مسئولان خواسته‌اند تا هر طور شده برای جذب سامان قدوس اقدام کنند.

سامان قدوس این روز‌ها بازیکن آزاد است و فعلاً با باشگاهی به توافق نرسیده. او انتهای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر از برنتفورد جدا شد و از آن به بعد نام او با هیچ باشگاهی گره نخورده است. هواداران استقلال با استفاده از هشتک جذب سامان قدوس، خواسته خود را به گوش مسئولان و اسپانسر باشگاه رسانده‌اند.

البته استقلال در اوائل فصل نقل و انتقالات مذاکراتی را با سامان قدوس انجام داد، اما هرگز به نتیجه نرسید. قدوس علاقه‌ای به بازی در لیگ ایران ندارد و این موضوع را به گوش مسئولان استقلال و شخص جواد نکونام هم رسانده است. از طرفی دیگر بحث بودجه و پر بودن لیست هم به وجود آمده که همین مسائل انتقال سامان به استقلال را با موانع بسیاری مواجه خواهد کرد؛ بنابراین با وجود اینکه هواداران استقلال با کامنت‌های خود خواستار انجام چنین انتقالی هستند، اما باید گفت سامان قدوس غیر قابل دسترس است و همکاری با او امری بعید به حساب می‌آید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین