کد خبر: ۹۳۰۸۹۹
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۷

اسکوچیچ، دلیل نپذیرفتن پیشنهاد پرسپولیس را نگفت!

دراگان اسکوچیچ اظهار داشت که نمی‌تواند دلیل عدم قبول پیشنهاد پرسپولیس را بازگو کند.
اسکوچیچ، دلیل نپذیرفتن پیشنهاد پرسپولیس را نگفت!
آفتاب‌‌نیوز :

پیش از حضور دراگان اسکوچیچ در تراکتور و قبل از اینکه پرسپولیس هدایت تیمش را به خوان گاریدو اسپانیایی بسپارد، سرمربی اسبق تیم ملی ایران گزینه اصلی هدایت قرمز‌های پایتخت بود.

در همین راستا قرمز‌های تهرانی پیشنهاد همکاری خود به اسکوچیچ را هم برای وی فرستادند، ولی دراگان راضی به قبول این پیشنهاد نشد تا این ذهنیت به وجود بیاید که اسکوچیچ باتوجه به مدل جدایی اجباری‌اش از تیم ملی همچنان دلخور است و راضی به بازگشت به فوتبال ایران نیست.

همین موضوع سوژه پرسش یکی از خبرنگاران از اسکوچیچ بود و این خبرنگار از اسکو پرسید که چرا پیشنهاد پرسپولیس را رد کرده، ولی با پیشنهاد تراکتور حاضر به پذیرش هدایت این تیم شده و به لیگ برتر بازگشته و دلایل وی برای این تصمیم چه بوده است.

سرمربی کروات، اما با کلماتی احترام آمیز به پرسپولیس، عنوان داشت که نمی‌تواند دلیل این تصمیمش را بازگو کند!

اسکوچیچ در این زمینه چنین توضیح داد: «همان‌طور که گفتم پرسپولیس تیم قابل احترامی است و با من صحبت کردند. بنا به دلایلی که نمی‌توانم اینجا ذکر کنم، از پذیرش پیشنهاد این تیم امتناع کردم. قبل از اینکه هدایت تیم ملی را عهده‌دار شوم، آقای زنوزی با من صحبت کرده بود. ایشان تلاش زیادی کرد که به فوتبال ایران برگردم و اکنون در تراکتور هستم. پرسپولیس تیم بزرگی است، اما از حضورم در تراکتور خوشحال هستم و امیدوارم بهترین نتایج را کسب کنیم.»

منبع: فوتبالی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین