کد خبر: ۹۳۱۰۲۸
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۴

زور نزنید، گاریدو مرد اعتراض نیست!

تلاش خبرنگاران برای جلب اعتراض خوان کارلوس گاریدو به وضعیت میزبانی پرسپولیس راه به جایی نبرد.
زور نزنید، گاریدو مرد اعتراض نیست!
آفتاب‌‌نیوز :

روز گذشته خوان کارلوس گاریدو در حالی برای برگزاری کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با تراکتور راهی هتل بین المللی تبریز شد که خبرنگاران برای سوال پیچ کردن سرمربی اسپانیایی، انتظار او را می‌کشیدند. در این بین یکی از سوالات از گاریدو در مورد وضعیت میزبانی این تیم بود که باعث شده تا پرسپولیس دو بازی متوالی خارج از تهران را برگزار کند.

سوال از گاریدو این بود که آیا انتظار این را داشت که در بدو ورود به ایران با چنین مشکلات ساختاریای مواجه شود؟ سرمربی اسپانیایی، اما پاسخ جالبی داشت: من همیشه دوست دارم بهترین شرایط را داشته باشیم و در استادیوم خودمان بازی کنیم با حضور تماشاگران. اما نمی‌توانم نسبت به هر موضوعی اعتراض کنم و دوست ندارم دنبال بهانه باشم.

وی افزود: من فکر می‌کنم چیزی که در نهایت اهمیت دارد این است که فدراسیون تصمیم می‌گیرد. من به عنوان سرمربی نباید در مورد محل بازی تصمیم بگیرم و من باید در استادیومی که تعیین می‌شود تیمم را به زمین بفرستم. استادیوم، استادیوم است. بیشتر از اینکه به فکر استادیوم باشیم باید به فکر تیم‌مان باشیم و بیشتر کار کنیم و بهتر باشیم. مطمئنا فردی که مسئول انتخاب استادیوم است، در این مورد بهترین تصمیم را خواهیم گرفت.

جالب این است که گاریدو علاوه بر عدم اعتراض نسبت به مدیریت باشگاه در امور نقل و انتقالاتی، حتی درباره زمین بازی این تیم نیز اعتراضی به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ انجام نمی‌دهد تا خود را از این حواشی دور نگه دارد.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین