کد خبر: ۹۳۱۰۹۰
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۳
"بعد از عملیات طوفان‌الاقصی کلا رژیم صهیو‌نیستی فرو ریخت"

جانشین سپاه قدس: عملیات مقاومت علیه اسرائیل متوقف نمی‌شود

جانشین سپاه قدس با بیان اینکه تا زمانی که بمباران‌ها و جنایت‌های اسرائیل ادامه داشته باشد عملیات‌های جریان مقاومت متوقف نخواهد شد، گفت: بعد از عملیات طوفان‌الاقصی کلا رژیم صهیو‌نیستی فرو ریخت.
جانشین سپاه قدس: عملیات مقاومت علیه اسرائیل متوقف نمی‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

سردار سرتیپ پاسدار در مراسم روز جهانی مساجد در شیراز با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت منطقه به ویژه اوضاع فلسطین و غزه اظهار داشت: بعد از عملیات طوفان‌الاقصی کلا رژیم صهیو‌نیستی فرو ریخت و بعد از این عملیات، آمریکا فرماندهی این رژیم را در دست گرفت تا اوضاع را آرام کند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بعد از این عملیات طوفان‌الاقصی شروع به بمباران مناطق مختلف غزه کرد، افزود: بعد از این اقدام جنایتکارانه اسرائیل، جریان‌های مقاومت در مناطق مختلف منطقه وارد میدان شدند و مناطقی که آمریکا و اسرائیل در آنجا منافع داشتند را در دست گرفتند و قطعا تا زمانی که این بمباران‌ها و جنایت‌ها ادامه داشته باشد عملیات‌های جریان مقاومت متوقف نخواهد شد.

جانشین سپاه قدس با بیان اینکه جریان مقاومت در عراق عرصه را بر آمریکایی‌ها تنگ کرده‌اند و ۱۰۰ عملیات پهپادی تاکنون علیه آن‌ها انجام داده‌اند، تصریح کرد: حزب‌الله ۳ لشکر اسرائیل را زمین‌گیر کرد‌ه است و آن‌ها اکنون در سردرگمی کامل به سر می‌برند.

سردار فلاح‌زا‌ده با بیان اینکه اسرائیل در مناطق مختلف غزه با بمباران عرصه را بر مردم تنگ کرده و ۴۰ هزار را قتل عام کرده است، گفت: آن‌ها عملیات نسل‌کشی را آغاز کرده‌اند تا کانون خانواده را نابوده کنند، اما این وجدان‌های بیدار در جهان عرصه را بر اسرائیل تنگ خواهند کرد.

وی با بیان اینکه اسرائیل بر پایه ترور شکل گرفته است، ادامه داد: این رژیم منحوس تاکنون ۲۸۰ شخصیت مقاومت را با ترور به شهادت ر‌سانده‌اند و آخرین نفر هم شهید هنیه بود.

سردار فلاح زاده، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران که امروز در گردهمایی بزرگ اصحاب مسجد استان فارس سخن می‌گفت ضمن اشاره به جایگاه و نقش مساجد، گفت: مساجد بیوت الله و خانه‌های خدا بر زمین هستند و مساجدی که در دایره ولایت الله و ولایت فقیه قدم بردارند، در جامعه اثرگذار هستند.

وی با تاکید بر اینکه مساجد محل دشمن شناسی و شناخت توطئه دشمنان خداست، خاطرنشان کرد: در طول اسلام از زمان تاسیس مدینه النبی (ص) تا عصر امروز، مساجد در دوران‌های مختلف محل جذب نیرو‌های مردمی، سازماندهی و اعزام به مصاف دشمنان خدا بوده اند.

سردار فلاح زاده ادامه داد: در مصاف با دشمنان خدا، مساجد؛ خاکریز رزمندگان و محور و فرمانده عالم ربانی و ائمه جماعات هستند و لازم است که جوانان خود را با عالمان ربانی پیوند دهند.

جانشین فرمانده نیروی قدس با گرامیداشت روز جهانی مسجد و اشاره به جایگاه مسجد الاقصی نزد مسلمانان، اظهار داشت: مسجد الاقصی محلی است که پیامبران امام جماعت برپا کرده اند و در شب معراج نیز به امامت پیامبر اکرم (ص) نماز گذاردند و رژیم صهیونیستی پس از اشغال سرزمین فلسطین، این مسجد را به آتش کشیدند و جنایات آن‌ها تاکنون ادامه دارد.

وی در ادامه، تاریخچه‌ای از پیدایش رژیم صهیونیستی و جنایات این رژیم منحوس تاکنون را ارائه و با اشاره به اینکه هشت هزار نفر از فلسطینی‌ها در سیاهچال‌های رژیم صهیونیستی زندانی هستند، تاکید کرد: ساختار رژیم صهونیستی با ترور شکل گرفته است و از سال ۱۹۳۶ با شهادت عزالدین قسام تا به شهادت رساندن اسماعیل هنیه در تهران، شخصیت‌های مهم و بزرگی را ترور کرده اند و در عملیات نسل کشی غزه نیز بالغ بر ۴۰ هزار نفر قتل عام و شهید شده اند.

سردار فلاح زاده با اشاره به طوفان الاقصی، تصریح کرد: این عملیات خسارات عمده‌ای را بر رژیم صهیونیستی وارد کرد و رژیم صهیونیستی قصد دارد تا غزه را فتح کند، مقاومت را از بین ببرد و خاورمیانه را تغییر دهد، اما جبهه مقاومت همه معادلات ایشان را به هم ریخت و امروز این رژیم مثل گربه‌ای است که در کنجی گرفتار آمده است و به هر کجا چنگ می‌اندازد.

وی با تاکید بر اینکه دشمن با ترور نمی‌تواند پیروزی خود را تضمین کند، خاطرنشان کرد: خداوند خود وعده یاری و پیروزی داده است و هر پرچمی که از دست سرداری بیفتد، سردار دیگری برداشته و به میدان خواهد آمد. باید برای خدا قدم برداریم، قلم بزنیم و نوکری نظام، ولی فقیه و اسلام ناب را داشته باشیم.

جانشین فرمانده نیروی قدس همچنین تصریح کرد: مردان خداجوی هرگز دست از نبرد با دشمنان خدا نکشیده و مقاومت روز به روز قوی‌تر شده و تا اوج عزت ادامه دارد و اسلام سنگر‌های کلیدی جهان را فتح خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین