کد خبر: ۹۳۱۱۷
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۸۸ - ۱۴:۰۵

رئیس خانه احزاب: نشست فصلی، هفته سوم یا چهارم آذر برگزار می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس خانه احزاب گفت: «نشست فصلی خانه احزاب هفته سوم یا چهارم آذرماه برگزار خواهد شد».

حسین کاشفی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: «در جلسه‌ اخیر شورای مرکزی خانه احزاب سه موضوع عمده مطرح شد که یکی از مهمترین آن‌ها بحث همایش فصلی خانه احزاب بود و قرار شد که این نشست هفته‌های آخر آذرماه برگزار شود».

وی افزود: «مباحث همایش فصلی خانه احزاب بیشتر حول موضوعات روز و نیز نقش احزاب در تعامل و وفاق جامعه برای برون‌رفت از وضعیت موجود کشور خواهد بود».

وی در ادامه از تعیین کارگروهی برای بررسی آیین‌نامه داخلی شورای مرکزی خانه احزاب خبر داد و اظهار کرد: «موضوع دیگری که در جلسه روز چهارشنبه مطرح شد بحث آیین‌نامه داخلی شورای مرکزی خانه احزاب بود که طی آن کارگروهی برای بررسی این آیین‌نامه تعیین شد تا کار خود را انجام دهند و در جلسه بعد نتایج بررسی‌های خود را اعلام کند».

رییس خانه احزاب همچنین بحث در مورد محورهای تدوین برنامه دوسالانه‌ خانه احزاب را سومین موضوع مطرح شده در جلسه اخیر شورای مرکزی خانه احزاب عنوان کرد و افزود: «یکی از مهمترین برنامه‌هایی که در دستور کار خانه احزاب قرار دارد این است که کارگروهی که تعیین شده است، برنامه‌ دوسالانه‌ای را براساس اهداف اساسنامه، برای خانه احزاب تدوین کند تا بیش از پیش براساس برنامه عمل کنیم».
 


وی اظهار کرد: در این جلسه اعلام شد که برخی کمیته‌های خانه احزاب که از قبل تعیین شده بودند، تشکیل شده‌اند و بقیه نیز در هفته‌ آینده تشکیل خواهند شد تا از این پس کمیته‌های هفت‌گانه خانه احزاب به صورت فعال کار خود را دنبال کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین