کد خبر: ۹۳۱۲۷۳
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۷

ادعای جذاب ایتالیایی‌ها درباره مهدی طارمی

اینتر امشب (شنبه) در حالی به مصاف لچه می‌رود که مارتینز، مهاجم فیکس خود را در اختیار نخواهد داشت و با این اوصاف باید منتظر اولین حضور ثابت مهدی طارمی در سری‌آ باشیم.
ادعای جذاب ایتالیایی‌ها درباره مهدی طارمی
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه گاتزتا دلو اسپرت ایتالیا در گزارشی مدعی شده که لائوتارو مارتینز مهاجم اصلی اینتر به دلیل مصدومیت عضلانی بازی برابر لچه را از روی نیمکت آغاز می‌کند و سیمونه اینزاگی برای این بازی به مهدی طارمی اعتماد خواهد کرد.

در این گزارش گاتزتا مدعی شده لائوتارو مارتینز آخرین جلسه تمرینی اینتر پبش از بازی با لچه را به دلیل گرفتگی عضلانی و خستگی نتوانسته به پایان برساند و به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود که سیمونه اینزاگی در کنار تورام از مهدی طارمی برای بازی مقابل لچه استفاده کند.

این روزنامه از مهدی طارمی تحت عنوان یک جایگزین قوی یاد کرده و مدعی است، امشب (شنبه) در حالی که مارتینز بازی را از روی نیمکت آغاز می‌کند، طارمی به صورت فیکس به میدان خواهد رفت.

فشار مسابقات کوپا آمریکا به سود طارمی
این روزنامه در ادامه خستگی و مصدومیت جزئی مارتینز را به فشاری که این بازیکن برای حضور در رقابت‌های کوپا آمریکا متحمل شده، ربط داده و همچنین به این نکته اشاره کرده که در بازی گذشته اینتر که با نتیجه ۲-۲ مقابل جنوا به پایان رسید، قرار بوده مارتینز تنها ۶۰ دقیقه برای تیمش بازی کند، اما مهاجم آرژانتینی تا دقیقه ۸۶ برای نراتزوری بازی کرد و در پایان جای خود را به اصلانی داد.

منبع: فوتبال ۳۶۰

با این‌حال بازی کردن مارتینز تا این دقیقه نتوانست اینتر را از تساوی برابر جنوا نجات دهد و علاوه بر آن موجب افزایش فشار روی این بازیکن و افت آمادگی جسمانی‌اش برای حضور در بازی‌های بعدی شده است و باید بازی مقابل لچه در هفته دوم را از روی نیمکت آغاز کند.

با این تفاسیر در بازی امشب (شنبه) بین تیم‌های اینتر و لچه باید منتظر اولین حضور ثابت مهدی طارمی در ترکیب اینتر در هفته دوم رقابت‌های سری‌آ باشیم و مهاجم تیم ملی فوتبال ایران اولین بازی رسمی خود در استادیوم جوزپه مه‌آتزا شهر میلان را مقابل دیدگان هواداران اینتر انجام خواهد داد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین