کد خبر: ۹۳۱۳۹۳
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۳

این همه هجمه علیه پسر پزشکیان ناجوانمردانه است

به تازگی حضور فرزند ارشد رئیس جمهور یعنی مهدی پزشکیان در استادیوم یادگار امام تبریز خبرساز شده است.
این همه هجمه علیه پسر پزشکیان ناجوانمردانه است
آفتاب‌‌نیوز :

به تازگی حضور فرزند ارشد رئیس جمهور یعنی مهدی پزشکیان در استادیوم یادگار امام تبریز خبرساز شده. البته که هواداری سیاسیون از تیم‌های فوتبال در تمام دنیا مرسوم است و اساسا "هواداری" چیز ممنوعی برای این قشر نیست. مثلا شاه چارلز هوادار برنلی است و پسرش نیز از استون ویلا حمایت می‌کند. اما خب حمایت پزشکیان از تراکتور در این برهه کمی شائبه‌برانگیز شده. خب فوتبال ایران مدت‌هاست منتظر اعلام حکم بیرانوند هست و از این موضوع هم خبری نمی‌شود. از طرفی پست مهدی پزشکیان و تاسف خوردن از اینکه پرسپولیس در تبریز شکست نخورده شایعات رو حول محور هواداری مساله‌دار این چهره از تراکتور کمی دامن زد.

البته پزشکیان اولین سیاسی طرفدار فوتبال در ایران نیست. پیشتر شاهد حضور آذری جهرمی یا احمد خمینی هم در استادیوم‌ها بوده‌ایم. اما چیزی که درباره احمد خمینی شاهد بودیم نوعی از هواداری بود که شائبه دخالت در اتفاقات فوتبال ایران را تقویت نمی‌کرد. حتی درباره آذری جهرمی هم با آن حجم از کری‌خوانی چنین مساله‌ای صدق نمی‌کرد، اما انگار پسر پزشکیان بدموقع وارد فوتبال شده. خب تراکتور هم کم خرج نکرده و زنوزی با بستن تیمی گرانقیمت به دنبال نخستین قهرمانی لیگ برتر است.

از طرفی داوری دیدار پرسپولیس و تراکتور هم حتی با وجود کمک داور ویدئویی ظاهرا از اشتباهات فاحشی برخوردار بوده به طوری که روی نتیجه بازی تاثیر مستقیم داشته؛ و باز هم می‌گوییم که حکم بیرانوند هم مشخص نیست دقیقا چه زمانی صادر خواهد شد! 

به طور کلی چیزی که امروز در تبریز می‌بینیم و با چیزی که در تهران می‌بینیم زمین تا آسمان تفاوت دارد. مثلا تیم‌های تهرانی برای میزبانی از رقبا باید کیلومتر‌ها به شهرستان‌های مختلف سفر کنند تا بتوانند در حضور برخی از تماشاگرانشان از حق میزبانی بهره‌مند شوند. مساله حضور بانوان هم که انگار به طور کلی فراموش شده. ورزشگاه آزادی را هم که قصد ندارند آماده کنند، ولی خب حضور بیش از ظرفیت در یادگار امام تبریز ظاهرا چیزی‌ست که از نگاه آقایان مساله‌ساز نیست.

در واقع چیزی که امروز شاهدیم تا حدودی زیادی به یک رقابت نابرابر شبیه است و انگار همه چیز مهیای نتیجه‌گیری تبریز در دوره اول مسعود پزشکیان است. عجیب‌ترین شروع تاریخ لیگ برتر گواه این مدعاست. مثلا روز گذشته استقلال در قزوین میزبان ملوان بوده، چادرملوی اردکان در تهران میزبان شمس آذر بوده و در عجیب‌ترین میزبانی هفته ذوب‌آهن اصفهان در مشهد از هوادار پذیرایی کرد!

البته کاش آقای پزشکیان تصویر تکنسین‌های چینی که جلوی کانکس عجیب و غریب VAR در استادیوم نشسته بودند را فراموش نکند. به هر حال پرسپولیس و تراکتور بیرون از این خاک هم هوادار دارند. پیج‌های بزرگ فوتبالی از جو استادیوم یادگار امام پست گذاشته‌اند و خلاصه اینکه شاید دیدن این تصاویر کمی در نگاه خارجی‌ها زشت به نظر برسد. این همه ادعا نباید منتج به چنین خروجی ناسازگاری شود. حمایت کردن که بلد نیستید لااقل شائبه‌ای به وجود نیاورید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین