کد خبر: ۹۳۱۴۲۰
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۵

دردسر باورنکردنی در کمین پرسپولیس

بعد از تساوی در اراک مدیران پرسپولیس درباره معضل لیست بزرگسال صحبت کردند.
دردسر باورنکردنی در کمین پرسپولیس
آفتاب‌‌نیوز :

با وجود اضافه شدن یک بازیکن به فهرست بزرگسال تیم‌های لیگ برتری، اما حالا معضلی برای حضور این بازیکنان روی نیمکت و در لیست مسابقات قرار دارد.

با توجه به قوانین سازمان لیگ در هر مسابقه لیگ برتری غیر از یازده بازیکن ترکیب اصلی فقط هفت بازیکن بزرگسال دیگر می‌توانند روی نیمکت بنشینند.

این مساله‌ای بود که بعد از بازی با تراکتور هم حسین بادامکی به عنوان معاون ورزشی باشگاه هم افشین پیروانی مدیر این تیم به آن اشاره داشتند و خواستار تغییر قانون بودند.

در بازی مهم و حساس پرسپولیس مقابل تراکتور در حالی که محمد خدابنده لو همراه تیمش به تبریز رفته بود، اما در فهرست بازی قرار نگرفت. این در حالی است که از روز جمعه امید عالیشاه تمرینات انفرادی‌اش را آغاز کرده و به زودی شرایط مسابقه باز می‌گردد.

از سوی دیگر میلاد محمدی به تمرینات پرسپولیس اضافه شده و میلاد سرلک هم به زودی در تمرین تیمش حاضر خواهد بود. این یعنی که با حضور این بازیکنان کار گاریدو و کادر فنی تیمش برای انتخاب هجده بازیکن بزرگسال در هر مسابقه کار دشواری در پیش دارند و قبل از بازی باید روی نام دو بازیکن مهم تیم خط قرمز بکشند.

در چنین شرایطی هر هفته و قبل از هر مسابقه پرسپولیس انتخاب فهرست مسابقه برای گاریدو یک چالش بزرگ خواهد بود و اینکه کدام بازیکنان از فهرست تیم خط بخورند برای هواداران، رسانه‌ها و البته اعضای تیم می‌تواند یک موضوع مهم و چالش برانگیز باشد.

منبع: ایسکانیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین