کد خبر: ۹۳۱۴۶
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۸۸ - ۱۵:۴۶

محسن هاشمی خطاب به زاکانی: صحبت‌های خود را جبران کنید

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محسن هاشمی با انتشار نامه‌ای خطاب به علیرضا زاکانی نماینده مجلس شورای اسلامی که در نشست ”فتنه و فرجام” بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق ( ع) برخی اتهامات را به وی و خانوده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی وارد کرده بود، خواستار جبران این سخنان از سوی زاکانی شد. 

متن کامل این نامه بدین شرح است:
 
جناب آقای زاکانی
نماینده محترم مجلس شورای اسلامی
 

سلام علیکم 

سخنان جنابعالی در نشست ”فتنه و فرجام” بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق را مطالعه کردم، تعجب از اینجاست کسانی که خود را متدین و متشرع می‌داند برخلاف اصول مسلم شرعی و اخلاقی و در حالی که مقام معظم رهبری طرح هرگونه اتهام نسبت به خانواده آیت‌الله هاشمی را قبل از اثبات در دادگاه خلاف شرع داسته‌اند، باز هم بدون تشکیل هرگونه دادگاه، زبان به متهم کردن و نشر کذب و تهمت می‌گشایند. 

جناب آقای زاکانی با توجه به آنکه سخنان شما تکرار اتهامات آقای احمدی‌نژاد در مناظره‌های انتخاباتی است که اگر چه با ابراز نارضایتی صریح رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه 29 خرداد سال جاری مواجه شد اما شما نیز همان مطالب را تکرار کردید. شایان ذکر است که هیچ پرونده‌ای برای اینجانب در قوه قضائیه مطرح نبوده و تا به حال هم برای مفاسد اقتصادی به هیچ دادگاه و حتی بازپرسی احضار نشده‌ام. اینکه ”مهدی هاشمی پرونده‌های جدی از سال‌های دهه 70 دارد” نیز کاملا کذب است. 

متاسفانه تاکنون نه شکایت‌های اینجانبان از اتهام‌زنندگان رسیدگی شده و نه فرصتی برای پاسخگویی در رسانه‌ملی فراهم گردیده است و حتی با وجود ارسال نامه به رئیس قوه قضائیه و درخواست رسیدگی به شایعات و تهمت‌های مطرح شده درباره ما، همچنان بی‌پاسخ مانده است. 

اگر در ماه حرام به حرمت تهمت و دروغ مسلمانان اعتقاد دارید لازم است که جنابعالی صحبت‌های خود را جبران نمایید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین