کد خبر: ۹۳۱۵۹۸
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰

رئیس جمهور: مسئولان امر، فقرا و محرومین را ببینند

رئیس جمهور با بیان اینکه شرط ماندگاری مسئولان، رضایت مردم است، گفت: نباید مردم را فراموش کنیم و با تمام وجود باید خدمتگزار آن‌ها باشیم.
رئیس جمهور: مسئولان امر، فقرا و محرومین را ببینند
آفتاب‌‌نیوز :

رئیس جمهور در آئین افتتاح مرکز ١۵٠ تختخوابی بیماران خاص شرق تهران، از ساخت این مرکز در منطقه محروم جنوب شرق تهران قدردانی کرد.

به گزارش «سایت پزشکیان»، رئیس جمهور با تأکید بر لزوم در اولویت قرار دادن مناطق محروم، گفت: رسالت ما، شنیدن صدای بی‌صدایان و دیدن افرادی است که تا به امروز دیده نشده اند.

وی افزود: صاحبان پول و قدرت، به ما نیاز ندارند باید افرادی را ببینیم که از اقشار پایین دست جامعه بوده و به ما نیاز دارند.

پزشکیان با بیان اینکه انسان‌های بزرگ‌تر، دغدغه‌های بیشتری دارند، ادامه داد: انسان‌هایی که درد مردم را دیده و برای رفع آن تلاش می‌کنند، ارزشمند هستند و باید از تمام افرادی که برای پاسخ به نیاز‌های مردم تلاش می‌کنند، قدردانی کرد.

وی با اشاره به اینکه مردم ٨ سال جنگ تحمیلی را مدیریت کردند، اظهار داشت: نباید مردم را فراموش کنیم و با تمام وجود باید خدمتگزار آن‌ها باشیم و برای رفع مشکلات مردم، به خود مردم نیاز داریم.

رئیس جمهور با بیان اینکه شرط ماندگاری مسئولان، رضایت مردم است، افزود: باید به نیاز‌های به حق مردم پاسخ داد و در عمل نیز باید این موضوع را ثابت کرد.

پزشکیان با تأکید بر این‌که فقرا و افرادی که در مناطق محروم زندگی می‌کنند، از لحاظ وضعیت بهداشتی و سلامت در خطر هستند، تصریح کرد: مسئولان امر، باید این گروه را ببیند و نگاهشان کمک به این افراد باشد.

رئیس جمهور در پایان این مراسم، تمبر یادبود مرکز درمانی بیماری‌های خاص شرق تهران را امضاء کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین