کد خبر: ۹۳۱۷۴۵
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷

نیاز فوری استقلال: ترمیم ساختار دفاعی!

استقلال نسبت به فصل گذشته عملکرد دفاعی ضعیف‌تری داشته است.
نیاز فوری استقلال: ترمیم ساختار دفاعی!
آفتاب‌‌نیوز :

استقلال در دو هفته ابتدایی لیگ بیست و چهارم ۳ گل دریافت کرده است و این در حالی است که آن‌ها در لیگ بیست و سوم آن‌ها در هفته ششم به این تعداد گل خورده رسیدند و عملکرد دفاعی بهتری داشتند.

جواد نکونام با تغییر سیستم در این فصل سیستم هجومی‌تری را به میدان فرستاده و نفوذ مداوم رضاییان و زکی‌پور فضای زیادی در عمق خط دفاعی استقلال دیده می‌شود که با ضدحملات سریع ملوان این مسئله به چشم آمد.

در بازی با شمس‌آذر روی ضربه پنالتی دروازه‌اش باز شد، اما با توجه به حضور بازیکنان تکنیکی و سریع در ترکیب ملوان آسیب‌پذیری استقلال در زمان از دست دادن توپ به شدت احساس شد، دو راه حل برای آبی‌ها وجود دارد، گردش منطقی و مطمئن توپ از ضد حملات جلوگیری کنند که اتفاق منطقی نیست و راه حل دیگر حضور ثابت میلاد زکی‌پور در خط دفاعی است که این اتفاق در مسابقات استقلال انجام نشده است.

البته مدافعان استقلال در این فصل مانند لیگ قبلی مطمئن ظاهر نشدند و تحت تاثیر ساختار ضعیف‌تر خط دفاعی نسبت به سال گذشته دچار اشتباه شدند، البته بعید به نظر این مشکل بزرگی برای استقلال باشد و آن‌ها در ادامه فصل با اضافه شدن نفرات، تغییرات در خط دفاعی و حتی مرور مسائل تاکتیکی و ترمیم کردن نقاط ضعف عملکرد بهتری در خط دفاعی ارائه کنند.

استقلال هنوز موفق به انجام کلین‌شیت نشده است و این در شرایطی است که فصل گذشته در ۲ مسابقه ابتدایی با ۲ کلین شیت لیگ را آغاز کرد.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین