کد خبر: ۹۳۱۷۴۷
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴

بدشانسی بزرگ شماره ۸ پرسپولیس

مرتضی پورعلی‌گنجی در آستانه بازگشت به تیم ملی دوباره مصدوم شد.
بدشانسی بزرگ شماره ۸ پرسپولیس
آفتاب‌‌نیوز :

مرتضی پورعلی‌گنجی ۲۵ مهرماه سال گذشته در دیدار فینال تورنمنت چهارجانبه اردن و در بازی مقابل قطر مصدوم شد و این مصدومیت باعث شد ماه‌ها دور از میدان باشد.

پورعلی‌گنجی در هفته‌های پایانی فصل گذشته شرایط حضور در تمرینات گروهی و بازی کردن برای چند دقیقه کوتاه را پیدا کرده بود، اما اوسمار ویرا و کادر فنی پرسپولیس در شرایطی که این تیم کورسی جانانه با استقلال در راه قهرمانی داشت این ریسک را به جان نخریدند تا بازگشت مرتضی به میادین به فصل جدید موکول شود.

پورعلی‌گنجی با اراده و پشتکار فراوانی که بعد از مصدومیت‌های متعدد به دست آورده با نیرو و انگیزه تازه‌ای در تمرینات پیش فصل شرکت کرد و در بازی‌های تدارکاتی هم نمایش خوبی داشت، اما به شکل عجیبی به ترکیب اصلی پرسپولیس نرسید.

ظاهرا گاریدو با در نظر گرفتن ماه‌های دوری او از فرم مسابقه سعی داشت این مدافع ملی پوش را کم کم آماده حضور در ترکیب اصلی کند و به همین منظور هم در بازی با ذوب آهن هم دیدار با تراکتور از مرتضی به عنوان بازیکن تعویضی بهره برد تا او را در فرم مسابقه قرار دهد.

جدا از پروسه بازگشت تدریجی او به ترکیب اصلی پرسپولیس به نظر می‌رسید حتی با این شرایط و همین دقایق کوتاهی که احتمالا در سه مسابقه ابتدایی فصل نصیب مدافع شماره ۸ سرخ‌ها شده این بازیکن برای دو بازی در مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل قرقیزستان و امارات به تیم ملی باز خواهد گشت و شاید حتی بعد از ۱۱ ماه با پیراهن تیم ایران بازی کند، اما پورعلی گنجی در تمرین روز بعد از بازی با تراکتور مصدوم شد و حالا به خاطر کشیدگی در ناحیه چهارسر ران باید مدتی دور از تمرینات گروهی باشد.

هر چند زمان بازگشت این بازیکن به شرایط تمرینی اعلام نشده، اما غیر از اینکه او بازی تیمش با فولاد در هفته سوم لیگ برتر را از دست داده ممکن است شانس دعوت به تیم ملی را هم از دست بدهد و دوران دوری او از پیراهن تیم ملی طولانی‌تر شود.

با این حساب هیچ بعید نیست پورعلی گنجی در فیفادی بعدی که مهرماه خواهد بود و تیم ایران باید در هفته‌های سوم و چهارم مرحله مقدماتی جام جهانی به مصاف ازبکستان و قطر برود به فهرست تیم ملی برگردد و بعد از یک سال شانس همراهی و بازی برای تیم ملی را پیدا کند.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین