کد خبر: ۹۳۱۷۷۲
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰

پرسپولیس در دام خط دفاعی خودی!

در لحظه به ثمر رسیدن گل تراکتور اشتباه محاسباتی بازیکنان پرسپولیس کار دست این تیم داد.
پرسپولیس در دام خط دفاعی خودی!
آفتاب‌‌نیوز :

با وجود خلق موقعیت‌های متعدد روی دروازه پرسپولیس، اما تراکتور سرانجام با یک ارسال ضربه ایستگاهی و ضربه سر شجاع خلیل‌زاده دروازه‌اش را بازشده دید. اما در این صحنه آنچه عجیب به نظر می‌رسید اشتباه بازیکنان پرسپولیس در یارگیری با بازیکنان حریف بود به شکلی که شجاع خلیل‌زاده در لحظه ثبت گل بدون مزاحم به هوا برخاست و راحت ضربه نهایی را زد.

این اتفاق در حالی رخ داد که در زمان نواختن ضربه ایستگاهی ریکاردو آلوز، دو بازیکن پرسپولیس در دیوار دفاعی قرار داشتند و هفت بازیکن دیگر روی خط هجده قدم پشت سر هم ایستاده و جایگیری کرده بودند تا بازیکنان تراکتور موفق به گلزنی نشوند.

اما در لحظه نواخته شدن ضربه آلوز اتفاق عجیبی رخ داد و خط دفاعی پرسپولیس که قصد داشت برای بازیکنان حریف دام پهن کرده و آن‌ها را در تله آفساید گرفتار کند خودش در این دام افتاد و شجاع خلیل‌زاده بدون بازیکنی که با او یارگیری کرده باشد موفق به گلزنی شد.

در این صحنه حسین‌زاده، اشترکالی و شجاع سه بازیکن تراکتور گولسیانی، ریگی و کنعانی سه مدافع از جمع هفت مدافع پرپسولیس را فریب دادند چرا که ابتدا خودشان را به داخل خط آفساید کشیدند و سپس وقتی بازیکنان پرسپولیس با آن‌ها عقب آمدند به محض ارسال آلوز جلو رفتند و همین باعث شد شجاع بدون مزاحم ضربه سر را نواخته و موفق به گلزنی شود.

بعد از این گل تمام بازیکنان خط دفاع پرسپولیس برای ثبت این گل دنبال مقصر می‌گشتند، اما واقعیت اینجا بود که عدم زمان‌بندی درست برای آفسایدگیری و ناهماهنگی بازیکنان پرسپولیس در خط دفاع باعث ثبت این گل برای حریف شد.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین