کد خبر: ۹۳۱۸۴۹
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴

عکس| پیراهن سوم چلسی: خبری از آبی نیست

چلسی بالاخره از پیراهن سوم این تیم برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس رونمایی کرد.
عکس| پیراهن سوم چلسی: خبری از آبی نیست
آفتاب‌‌نیوز :

فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس دو هفته است که آغاز شده و چلسی توانست روز گذشته ناکامی هفته اول و شکست در برابر منچسترسیتی را با شش گلی که وارد دروازه ولورهمپتون کرد جبران کند تا هوادارانش به ادامه مسیر در این فصل امید زیادی داشته باشند.

بیشتر تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در طول چند هفته گذشته از هر سه پیراهنی که قرار است در فصل جدید به تن داشته باشند رونمایی کرده بودند، اما چلسی به تازگی تصاویر مربوط به این پیراهن را که با همکاری نایکی طراحی شده و در اختیار هواداران قرار گرفته را منتشر کرده است.

رنگ پس زمینه این پیراهن ترکیبی از طوسی پر رنگ و مشکی است و خطوط زرد و صورتی روی پیراهن و همچنین شلوارک آن‌ها باعث شده است که جلوه خاص و متفاوتی داشته باشد که با استقبال هواداران این تیم در شبکه‌های اجتماعی هم همراه شده است که از این طرح متفاوت و نوآوری خوشحال هستند و گفته می‌شود که از سبک پانک بریتانیایی الهام گرفته است.

پیراهن این تیم که با تصاویر متفاوتی از بازیکنان هم به هواداران معرفی شده از امروز در فروشگاه‌های مربوط به چلسی و همچنین نمایندگی‌های نایکی در دسترس هواداران این تیم خواهد بود و انتظار می‌رود که فروش خوبی هم برای آن‌ها به همراه داشته باشد.

عکس| پیراهن سوم چلسی: خبری از آبی نیست

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین